Meike wordt opgenomen

Gatsie wat vervelend! Hoe gaat het nu met jou, papa en natuurlijk 't zieke vogeltje zelf??? Heel veel sterkte en dat jullie maar snel weer allemaal thuis zijn!

Hele dikke knuffel, Marieke

Even via de gsm. Meike haar oorontsteking is doorgeslagen naar het bot. Ze krijgt medicatie. Ze is wat apatisch maar wat wil je ook zó ziek had ik ze nog niet gezien. We zijn bekend op de afdeling maar dat is nu wel fijn. Bedankt voor al het lieve kon weer even de traan ruim baan geven. Lucht wel op want tis wel schrikken hoor. Hele toestand vanaf vlie maar wel heel goed zorg van de ha en kno arts. We zijn in goede handen en dat is echt fijn na een nacht een krijsende meike in de armen. Ik lig naast haar en vanmorgen waren jack en isa er. Moest ik ook weer huilen en ook toen we een kamer voor ons alleen kregen. Dat zegt wel genoeg over mij haha nou meiden bedankt nogmaals doet mij erg goed. Liefs van ons alle 4

Jeetje! Ik hoop dat er snel een goede behandeling komt zodat jullie meissie weer van de pijn af is en weer lekker onbezorgd kan spelen en slapen!

Sterkte hoor!

Dikke knuffel van Cissy

Nou zeg, dat klinkt heel ernstig.
Heel veel beterschap voor de kleine meid, en voor jou heel veel sterkte!
Maar goed dat ze zo'n lieve moeder heeft. Reken maar dat een ziek kind daar veel steun aan heeft hoor! Ze heeft je nodig, en gelukkig kun je er voor haar zijn.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan