meisje of jongen?

Iedereen wil natuurlijk dat hun kind gezond op de wereld komt en daarmee maakt het niet uit wat het word. Maar wat zou je toch het liefst hebben.
Een jongen of een meisje en waarom?

Ik zelf heb al 2 zoontjes dus het liefst zou ik een meisje willen. Ik ben dol op jurkjes en roze dingetjes strikjes in der haren. Ik heb zelf al een naam. Voor een jongen moet ik nog even door verzinnen haha.

haha grappig het is ons eerste kindje en idd als het maar gezond is alleen heeft mijn man de voorkeur voor eem meisje en ik wil een stoere jongen. Papa wil knuffelen en trutte met een kleine meid omdat meisjes nou eenmal meer naar hun papa trekken en ik wil lekker ravotten in het bos dus ach wat het ook wordt we zijn dol gelukkig dat we zwanger mogen zijn

Hey,

Allereerst hoop ik dat het allemaal goed mag gaan deze zwangerschap en dat ons kindje gezond ter wereld mag komen.

We hebben al een dochter.........en ik hoop heel erg op een jongen nu!
Maar onze dochter wil allemaal een zusje (ze weet het nog niet) maar al haar poppen heten zusje!!
En als je er dan zegt maar is het het geen broertje zegt ze wil ik niet met een grote grijns.

Een jongen zou bij ons in de familie ook de eerste doorgever van de achternaam zijn!
We moeten nog ff geduld hebben we laten het zeker bekijken met de 20 wkn echo, ik zou een jongen super vinden, maar is het een meisje is het ook super.
Dus HEEEEEEL diep van binnen wil ik wel een jongen!
Met namen ben ik nog niet hee erg bezig moet ik zeggen. Durf het nog niet goed maar we hebben nog ruim de tijd.

gr Louise

Hey!

Angelique wij hebben ook 2 jongens..en ook ik ben erg van de jurkjes en strikjes.. dus je raadt het al...graag een meisje..heb ook wel een goed gevoel wat dat betreft.

Een jongen zou ik trouwens ook wel stoer vinden..als mama met 4 kerels in huis.
Denk wel dat als we nu een jongen zouden krijgen ik 3 kinderen wel genoeg vind..en als het een meisje zou zijn zou ik misschien wel een 4de willen... maar zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of het goed afloopt en gezond is!

Hallo dames!

Uiteraard hopen we op een gezonde zoon of dochter!
Aangezien het voor ons de eerste is, hoop ik stiekem toch op een jongentje.
Zeker omdat mijn schoonvader enig kind is en dus ook de enige stamboomhouder en mijn vader heeft 2 dochters (mijn zusje en ik) en zou onwijs graag willen voetballen hahaha

Als het een meisje is vind ik het net zo leuk; lekker shoppen en ik ben zelf een enorme Barbie-liefhebber ;)

Hebben jullie al een idee over een naam?

Hallo,

Ik heb toch wel een voorkeur voor een meisje. Vriend zegt dat het hem niet uitmaakt, maar zelf denk ik dat hij wel voorkeur heeft voor een jongen. Met allebei zouden we uiteraard heel blij zijn. En als het gezond is maakt het geslacht niet uit. Klinkt misschien heel vreemd om dit zo te zeggen maar vind het altijd een beetje raar klinken als iemand zegt" als het maar gezond is" Het zou wel het mooiste zijn maar ik zou er niet minder van houden als het "iets" mankeert. Het is dan nog steeds heeeeel erg welkom.

Namen voor een meisje hebben we genoeg haahhaa. Voor een jongen gaat het een hele discussie worden. Wij willen wel onze kinderen vernoemen. Van zijn moeders naam hebben we er al 1 en van mijn moeder ook. Maar wie kies je dan als eerste? Beetje lastig.

Hoi!

Ja, dat is heel lastig Supertje :)
We hebben besloten de roepnaam naar eigen keuze te bedenken en dan krijgt hij-tje als doopnamen de eerste doopnaam van de opa's, en zij-tje die van de oma's.
Mooi opgelost!

Hoi,

Ik heb drie jongens en uiteindelijk ben ik gewoon heel blij om een kindje te krijgen, jongen of meisje.
Maar ik zou het wel leuk vinden om een meisje te krijgen, toch weer heel anders, maar ja om een meid op te schepen met drie grote broers,,hihi
We zien het wel, als het toch een jongetje wordt heb ik de daltons,,hahaha

@supertje, onze kinderen zijn ook vernoemd(doopnamen dan) wij hebben gekozen voor wat het beste klonk, daar gaat het om toch!
De jongens hebben dan ook dezelfde doopnamen in dezelfde volgorde, als het nu weer een jongen is krijgt die weer dezelfde doopnamen, een meisje krijgt mijn moeders naam en van de tante van mijn man!

Gr MJ

Terug
Bovenaan