meisje of jongen?

@ supertje wij hebben het bij onze oudste als volgt opgelost we hebben zelf de roepnaam bedacht en daar achteraan de namen van beide oma wat uiteindelijk werd --> floortje edith maria.
Hoe we het nu gaan doen als het een meisje word weet ik niet hihi misschien wel naar onze oma's.
Als het een jongen word is het naar mijn mans vader en mijn opa.
Maar ik denk nog niet teveel over de namen durf het nog niet.
Al hoewel ik in de vorige zwangerschap(werd mk) er helemaal niet over dacht of mee bezig was. Dus vind dit dan wel weer een goed teken!

gr Louise

Op dit moment maakt het mij niet uit wat het word. Mijn man hoopt op een meisje. wat het ook word we hebben voor ieder al een naam. Het word pas lastig als de toekomstige nummer 2 van hetzelfde geslacht is, dan weet ik echt niet wat voor naam we zullen kiezen.
Gr. Sunshine

Ik heb al een zoontje van 3 en een dochtertje van 1. Het maakt ons dus echt niks meer uit wat nummer 3 wordt. Als het maar gezond is!!

Groetjes Anne
ps mocht het een jongen worden, dan hebben we wel een probleem wat betreft de naam. Blijft moeilijk om een leuke jongens naam te vinden

@ mamaAnne--> Bij ons is het net andersom als het een meisje word word het weer lastig met de naam.
Wij vinden het zo lastig een leuke meisjes naam te vinden.
Jongensnamen heb ik genoeg.

gr louise

Wij hebben twee jongens en we wisten van te voren niet wat het zou worden. Nu, waarschijnlijk laatste keer, wil ik het wel weten.

Stiekem een voorkeur voor een meisje, maar jongen zou ook geweldig zijn.

We hebben een heleboel namen die we leuk vinden. Daar komen we wel uit. Vind het belangrijk dat het ook lekker bij al onze namen klinkt.

Terug
Bovenaan