Meisje of Jongen???

Hallo dames,

Ik ben benieuwd of jullie al een gevoel of voorgevoel hebben betreft het geslacht.

Mijn voorgevoel zegt een meisje. Niet omdat ik zo graag een meisje wil (heb ook al een dochter) maar puur gevoelsmatig.
Bij mijn eerste wist ik ook zeker het wordt een meisje en dat werd ze ook.

"Voor de draad ermee"
Ook wel grappig het draad en naald gebeuren.
Vaak gedaan met vriendinnen en familie, erg grappig en niet al te serieus nemen, dacht ik. Toch klopte het precies bij een kennis, mijn moeder, stiefvader, vriendin enzo...

Bij mij gaf de naald aan meisje, meisje en jongen.
Bij mij partner meisje en jongen.
Mijn eerste dochter heeft een andere vader, vandaar een andere uitkomst bij mijn partner.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Groetjes Patricia

Ik ben nog maar 10 weken (bijna) zwanger, maar ik denk dat we een meisje krijgen..
Mijn man denkt het ook, dus het kan haast niet anders he! ;-)

Ach, als het maar gezond is denk ik dan! Hoewel iets in mij toch heel graag 2 kindjes wil, en als eerste een jongetje (wens van vroeger). Nu is mijn wens voor een gezond kindje veeeeeeeeeeel groter...

Wij denken allebei een meisje, maar dat dachten we bij de vorige ook...tot week 35, toen wisten we allebei zeker dat het een jongen zou zijn! Zo zeker dat we het bij de geboorte niet eens hebben gevraagd, haha! Het was wel een jongen :)

Als ik verander van mening laat ik het weten haha!

Wij hebben ook dat testje gedaan....al heel lang geleden en toen kwam er bij ons allebei uit jongen - meisje - jongen. Nou de eerste klopt dus!

Die chinese kalender is griezelig vaak correct! Ik heb bij mijn moeder en schoonmoeder getest op hun eigen kids allemaal en ze kloppen allemaal!!!
Liam (onze 1e) klopte ook en volgens de chinese kalender zal deze kleine beeb een meisje zijn!

Bij ons klopte die Chinese kalender de eerste 2x niet, hahaha.
Mijn man heeft tot nu toe gelijk gehad wat geslacht betreft.
Ik dacht vooral de 2e en 3e keer een jongen, maar dat zijn toch echt meisjes. Nu ben ik van overtuigd dat we een jongen krijgen, dus ben benieuwd.

Ik heb het ook gelijk nagekeken.
En mijn vorige zwangerschap zou een jongen zijn en dat klopt.
Nu zouden we een meisje moeten krijgen.
Maakt ons niet uit en we willen het geslacht ook niet weten als het maar gezond is.
Blauwe of roze kleertjes zijn zo gekocht.
Bij zoonlief moesten we ook een nieuwe garderobe kopen na de bevalling meneertje had maatje 44 en daar had ik niet op gerekend.
Had alles maatje 56.

Terug
Bovenaan