Meisje of Jongen???

Ik zeg dat het een meisje wordt, maar mijn vriend daarin tegen zegt dat het een jongen wordt. Dus wil gelijk heeft weten me of 8 weken..

Wat leuk te lezen allemaal!!!

@liefkleintje... De chinese kalender klopte bij mij ook. Eerst keek ik naar de geboorte maand (feb) maar ik liep over, de uitgerekende datum was jan haha. De kalender klopte wel in mijn geval.

Haha, toch een jongen, hij heeft jullie gevoel goed weten te foppen!
Mijn partner hoopt een jongen maar hij weet stiekem ook wel dat het een meisje wordt lol. Ik plaag hem er vaak mee "ik heb je altijd al gezegd met één keer kom je er niet vanaf" ;-).

@alle andere... Bij ons gaat de gezondheid ook zeker voor! Dat staat voor ons op nummer 1. Maar dat weerhoud ons er niet van om het toch te willen weten, tjah geduld hé. Een jongen zou ook erg leuk zijn omdat hier al een meisje rondloopt, maar een tweede is natuurlijk ook fantastisch!

Bij de vorige zwangerschap waren we te laat met de pretecho. Het leek mij geweldig en ik vond het ook wel leuk om het alvast te weten, doordat er een aantal fam.leden iedere keer vertelden dat ik het niet moest doen ging ik twijfelen en eenmaal het besluit was het te laat haha.
Mijn vriend wil ook heel graag een pretecho en vind het ook leuk om het al te weten, hij vind dat wij dan samen nog een geheimpje kunnen hebben, aangezien dan iedereen weet dat wij zwanger zijn (vanuit gaand dat alles goed blijft gaan). Ah ja, hij lijkt zo stoer maar het is een schatje haha.

Ik ben benieuwd wat augustus ons gaat brengen. Lijkt mij erg leuk dit terug te lezen en dan zien wat de uitkomst is haha.

Terug
Bovenaan