Meisje van 3 maanden past al bijna niet meer in de reiswieg.

Hoi,

Mijn dochtertje is bijna 3 maanden. Ze is 64 cm lang en past nu dus al bijna niet meer in de reiswieg. Maar ze mag nog lang niet in de wandelwagen.

Herkend iemand dit en hoe doen of deden jullie dat.

Groetjes
 
Mijn zoontje is nu ook bijna 3 mnden, en is 62 cm. Ook hij past niet echt meer in de reiswieg. Wij zetten hem daarom altijd in de maxi cosi, die ook op het onderstel van de wandelwagen geklikt kan worden.Hij vind zitten zowiezo ook fijner, als ik hem in de maxi cosi zet krijg ik het ene lachje na het andere ! Dus als dat bij jullie wandelwagen ook kan, misschien keer uitproberen.
 
Timo paste idd ook met 4 maanden er niet meer in en hebben we gewoon de wandelwagen in ligstand gezet, vinden ze nog veel leuker ook. Kunnen ze veel mee zien!
 
Mijn meisje past ook niet meer in de reiswieg (4mnd).
Ik neem haar gewoon mee in het buggydeel van de wandelwagen en dan op de ligstand. Mijn consultatiebureauvplk. adviseerde dit ook. Soms mag ze eventjes wat hogerop, want ze is zo nieuwsgierig! Maar over het algemeen ligt ze gewoon lekker.
 
Inderdaad, hier ook met 3 maanden in de wandelwagen op de ligstand of bijna ligstand.

Ik vind de maxicosi persoonlijk niet zo'n succes, ze kunnen niet echt bewegen en als je wandelt of de stad in gaat ben je zo al zeker een uur weg. Tel daar nog een uurtje wipstoel bij op en ze zitten al best lang op zo'n jonge leeftijd.
Maar da's mijn mening.
 
mijn kleine man past ook bijna niet meer in de kinderwagen bak. hij vind dit zelfs niet eens leuk. als we hem daar in doen gilt hij de hele boel bij elkaar. dus wij hebben hem ook eigenlijk altijd in de maxicosi. in de wandelwagen durf ik hem nog niet te doen.
hij is vandaag precies 3 maanden, overigens weet ik zijn lengte nu niet. hij moet morgen naar het cb toe
 
Terug
Bovenaan