Meisje van 3 maanden past al bijna niet meer in de reiswieg.

Wij hebben Tim ook met +/-4 mnd in de buggy gezet, meestal half liggend. De maxicosi is naar mijn mening slechter voor de rug dan de (liggende) buggy, kunnen ze idd minder in bewegen. Daarnaast had Tim een hekel aan de maxicosi, dus die hebben wij echt alleen gebruikt voor in de auto. 't Was omdat dat verplicht is, anders hadden wij hem graag anders vervoerd! Wat een hel, iedere x in de maxicosi, en wat een verademing toen hij met +/- een jaar in een gewoon autostoeltje kon...
 
Onze dochter ging ook met iets meer dan 3 maanden in de wandelwagen in ligstand.
We hebben haar nog 1 keer 's nachts op onze kamer gehad in de reiswieg maar dat was echt nog 2 cm speling ofzo. (ze zat heel erg te spugen en gillen, dus naar huisartspost geweest en ze moest bij ons op kamer slapen, maar om helemaal bedje te verschuiven was geen optie) Maar de reiswieg ook eigenlijk niet meer. Het is dat we thuis kwamen en ze sliep en legden haar erin en bleef slapen anders had ik wat anders bedacht.
Nu kan ze veel meer zien en vind het heerlijk. Ik laat haar wel naar mij toe kijken (dat kan met mijn wagen).
En heb hem eigenlijk nog steeds in lig stand maar dan wel schuin dat ze met hoofdje iets hoger ligt.

Groetjes Louke
 
Mede daarom hebben we uiteindelijk toch maar geen nieuwe hippe kinderwagen gekocht. Die bakjes zijn tegenwoordig zo ontzettend klein!! Mooi hoor, maar vreselijk onpraktisch. Onze oude Quinny uit 2002 heeft een aanzienlijk grotere bak....
Hoewel onze dame ook liever in de maxicosi ligt, kan ze wat zien, haha.
 
Terug
Bovenaan