meisje.....

nicky plast de laatste tijd erg veel op haar potje...gaat best heel erg goed,in de nacht blijft ze steeds vaker droog ,om s morgens een grote plas te kunnen doen.Ik ben super trots op haar...als ik haar met woorden positief beloon,glunderd ze en roept dan ;MEISJE..samen gaan we haar plasje naar de toilet brengen,spoelen het door en nicky zwaait even...liefs,een trotse mama

Hihi, wat leuk.... Meisje! Leah is ook wel erg bezig met plassen en de wc en het potje. Ze heeft er alleen nog nooit iets op gedaan...... Komende zomer wil ik, als ze er nog zo mee bezig is, eens proberen om zonder luier met een onderbroekje aan te kijken of ze dan op tijd op het potje gaat...... Weer een fase verder.....!

Knap zeg!
Hier is Bente al tijden bezig met het potje en wc. Nooit kwam er iets, tot gisterenavond...... Mama ikke moet een plas, nou hup luier af en op het potje gezet en tadaaa daar was het plasje, trots dat zij en wij waren!!!

Liefs Danielle

Hey wat goed man!!!!!!!

Wij moeten nog afwachten of Roan ooit zindelijk wordt qua plassen ivm zijn recente operatie dus ik hoop ook ooit zo'n topic te kunnen openen;-)

wat knap zeg!!!

hier nog niets hahaha
moet ook eerlijk zeggen dat dat een beetje mijn schuld is.
maar zodra ik ben bevallen, gaan wij er hier ook voor.

liefs, do

wat knap van haar zeg!

hier gaat lijn regelmatig op haar potje of op de wc maar tot nu toe zonder rsultaat
het resultaat ligt steeds op de grond :S
hoop dat ze t snel snapt scheelt een hoop gedweil hahaha

Terug
Bovenaan