meisje.....

Goed hoor, Nick plast vaak op het potje tussendoor ook nog in de luier ik zou consequenter moeten zijn maar ja geen tijd en hij moet het zelf aan geven uiteindelijk .
Kan hij niet plassen als ikhem op het potje zet zegt ie hij doet het niet.

haha ML grappig.. dat hij zegt doet et niet..
kelwin gaat ook af en toe op de wc met brilverkleiner.. maar ik ben ook niet zo consequent. eigen schuld.. ach hij is nu net 2 jaar en 1 maand dus ben vroeg..;) hihi.. maar kelwin zegt ook als ik hem er op zet: plas weg en poep ook weg. zo van het is al weg ik hoef niet.. maar ondertussen doet ie het gewoon in de luier.. hihi..

laatst ook nog een keer had ik hem op de wc gezet omdat ie aan het poepen was, maarja hij had het al in de luier gedaan. toch nog even op de wc... maar hij deed niks. zet ik hem eraf en in de gang om hem een schone luier aan te doen piest ie van zich af hihi zegt ie: ooooh kijk... haha.. ik zeg wat doe je nou? kelwin plassen zegt ie.. hihi.. volgens mij was ie net iets te vroeg van de wc af..
heb al wel onderbroekjes en hemdjes gekocht.. omdat ik geen zin meer heb om rompertjes te kopen.
en vind het wel weer leuk zon nieuwe fase maarja moet zelf wel gerichte tijden aanhpouden natuurlijk!!!

groetjes, Christien

Nou een goede poging gedaan met Zifjon maar die vind de wc en het potje erg leuk om mee te spelen maar er iets op doen ho maar. Heb hem van de week een middag in zijn blote kontlaten spelen en regelmatig naar het potje gestuurd niks. Toen we aan tafel gingen zitten (nog in zijn blote kont stom ja) toen liet hij die enorme waterval lopen. Had hem namelijk heel veel laten drinken omdat dit zou werken om te gaan plassen. Nou het werken inderdaad alleen alles op d egrond en niet in de pot :) Onze voeten waren ook klets nat en we kwamen even niet meer bij van het lachen, want Zifjon keek heel verbaast waar al dat vloeibare spul toch in ene vandaan kwam.

Zal dus nog wel ff duren Zifjon is nu 2,5 jaar.
liefs van Mariska

Terug
Bovenaan