Meisjes naam

Zonder R dus, maar willen jullie een korte/lange/ medium naam? Nederlands of Engels? Uniek snap ik. Dat wilden wij ook per se dus onze dochter hebben we Eowyn genoemd. (Uitspraak ejowin) deze heb ik ooit in een roman gelezen vroeger en verder nog nooit gehoord dus die is me stiekem altijd bijgebleven en mijn partner was het er meteen mee eens? inspiratie vind je dus overal, en je kunt meteen afstrepen welke je zelf al kent. Wellicht een beetje zoeken naar unieke namen en er dan in the moment’ mee puzzelen? 
Mijn top 3 die ik net voor je verzin:
Jynna
Blayze
Darya
ps: ik vind met Y altijd lekker stoer ?

Er zijn apps voor namen, waaronder kinder (tinder met namen), jij en je partner zetten het erop en swipen maar. Natuurlijk staan niet alle namen erin, maar wie weet zie je een leuke. Tips heb ik niet, want ik ken je smaak niet..

Wij gaan ons meisje ‘Moos’ noemen. Wij houden ook van een stoere naam en willen er ook een die nog niet veel voorkomt. Op dit moment komt Moos nog meer bij jongens voor, maar heel soms wordt het ook aan een meisje gegeven. Het is maar net welke associatie je zelf met de naam hebt straks ? Succes, wij vonden het ook SUPER lastig! 

Ik vind Loua een stoere meisjes naam, zou ik zelf graag gebruiken maar mijn partner vind het niks. Mijn favo namen zijn:
Loua -  Nina- Jente - maud- saar- suze- 
Danae(spreek je uit als danee) - romee - nore
Nola - leah- Jula

Terug
Bovenaan