Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hele leuke naam!
Ik zou trouwens niet te veel waarde hechten aan alle verschillende meningen van anderen, het is jullie kindje en jullie moeten een naam mooi vinden en hoe meer meningen hoe lastiger het Word haha!
Vind het ook beide leuke namen maar niet echt bij elkaar passen om dezelfde reden als Amoebe hierboven zegt. Maja je moet je idd afvragen als je die naam erg leuk vindt hoe belangrijk dat is. Het grootste deel van de tijd gaan ze toch als een individu door het leven.
Het is niet zo dat ik nu de naam af laat hangen van jullie mening. Als we Fien nu echt helemaal t einde vonden waren we er over uit. We twijfelen gewoon of dit wel de naam is. Dus vandaar de vraag voor inspiratie.
Ik twijfel zelf omdat ik Lynn en fien ook niet zo bij elkaar vind passen niet dat dat nou echt heel veel uitmaakt ofzo. Mja er is een twijfel. Ik wil geen naam die ook begint met een L. En ook een korte stoere meiden naam. T mag best Nederlands of een ander lands naam Lynn is Engels geschreven maar had ook Lin kunnen zijn en dan was t Nederlands dus t gaat meer om de uitspraak dan schrijfwijze.