Meisjes naam

Een hele leuke naam en ook we een beetje stoer.

Jullie moeten de naam mooi vinden ik vind hem in ieder eval wel mooi.

En hij moet natuurlijk ook bij de achternaam van jullie passen.

Succes ermee moet je nog lang?

Lefs rian
 
Bedankt voor jullie reacties.

@ Marijke: fijn dat je al zo vroeg in je zwangerschap weet welke naam je leuk vind. Wij zijn er al zo lang mee bezig, en zijn nog steeds niet zeker. Ik ben een echte twijfelkont, ik wissel zo weer. En een naam is wel iets heel definitiefs, dus wil het graag goed doen.

@ Rian:Ik moet nog 6 weken, dus hebben nog even om er over na te denken.
En het kan natuurlijk ook nog een jongetje worden, we weten het namelijk niet.

Nieuwe reacties zijn nog steeds welkom, ook als je het geen leuke naam vind, en dan graag ook waarom je het niet leuk vind. Graag eerlijk zeggen.

Liefs,



G
 
Ik zeg doen!!! Heerlijk een naam die je niet alle dagen tegen komt. Hebben wij ook voor gekozen bij onze dochter die heet Naylah, een lekkere blonde meid van nu bijna 5.
Voor de 2e wordt het echt nog wel even zoeken, maar eerst nu de 12 weken maar even door, na 2 miskramen is dat m'n grootste doel.
 
@ Anoli1510: jou dochter heeft ook een heel bijzondere en mooie naam. Zelf bedacht? of ergens een keer gehoord?
Ik hoop dat je de 12 weken goed volbrengt. Voel je je goed? Spannend hoor. Zeker na 2 miskramen denk ik.
Ik ken die onzekerheid niet, was hier gelijk de eerste keer raak, en heb de hele zwangerschap zonder problemen doorlopen. Maar kan me voorstellen dat je na 2 miskramen wel is een beetje aan je lichaam gaat twijfelen. Maar met al een mooie dochter, weet je ook wel dat je het lichaam het wel kan.

Bedankt voor je reactie op de naam. Krijg op deze site alleen maar positieve reacties, maar op andere sites is het bijna alleen maar negatief, dus dat zorgt nog steeds voor de nodige twijfels.
En dat moet toch binnenkort gaan ophouden, met nog maar een kleine 6 weken te gaan.

Fijne zwangerschap. Geniet ervan voor je het weet zijn de 9 maanden al weer om. Is mij veel te snel gegaan.
 
Ik zag het ergens op een lijstje en vandaar dat we er zo op zijn gekomen. Ik weet dat er in heel nederland nog 1 ander meisje is die zo heet en die is iets jonger dan onze Naylah.
Ja voel me super zwanger hahahaha dus zolang ik me misselijk en moe voel vindt ik het prima. Nog 4 dagen en dan zijn we over de tijd heen dus blijft spannend, maar de echo van vorige week zag er super goed uit!
Ik kende de onzekerheid eerst ook niet, mijn eerste zwangerschap ging in 1x zonder problemen zelfs de bevalling was super makkelijk.
 
Terug
Bovenaan