meisjes naam..

Heyy meiden!

Wij willen het geslacht van ons kindje niet weten en moeten dus een jongens en meisjesnaam hebben. Nou staat de jongensnaam al vast. Die hadden we al jaren in ons hoofd. Maar wat een drama met een meisjesnaam! We hebben wel een paar in ons hoofd maar hou daar twijfels bij..
Kunnen jullie er n beetje uitkomen? Suggesties voor meisjesnamen? We houden niet van tuttig en lang..

Liefs
 
Hee Renate,

Wij hadden uiteraard ook meisjes namen in gedachten maar nu blijken we 2 jongens te krijgen en dat vind ik toch moeilijker maar wat ik hele leuke meisjes namen vind is:

* Lynn (zo heet ik niet)
* Tess
* Evi
* Liz
* Kate
* Liv

Ik houd ook van korte namen! :)
Succes met jullie keuze!
 
Wij hebben al een meisjes naam en we krijgen ook een meisje dus dat is makkelijk! Voor ons is nu een jongens naam erg moeilijk! We krijgen 100% een meid maar toch voor alle zekerheid een jongens naam verzinnen! Succes!
 
Hier weten we de meisjes naam al jaren alleen weten we nog niet wat we krijgen bij ons is de jongens naam niet te bedenken kunnen het niet eens worden wou eerst graag noah maar dat wil mijn vriend niet nu zitten we te denken aan joey en aidan... voor een meisje word het amy
 
Roos
Esmee
Livia
Ashley
Lise
Julia
Romée


pff moeilijk hé! overal kijken tot je iets leuks tegenkomt! advertenties in de kranten :) kan ook handig zijn! succes! wij zijn er al uit, de jongensnaam nog niet... willen niet weten wat het wordt dus we moeten er wel één verzinnen!
 
ja is moeilijk hey
ik krijg me 3e zoontje en de naam ebben we al
wat denk je van
rose
lily
olivia
ciara
eli
succes ik heb zelf een dochtertje en die heet dus wilissa
 
Wij vinden het ook moeilijk hoor, een meisjesnaam kiezen! Elias zijn naam stond al lang voordat we besloten zwanger te willen worden vast, en ook voor een volgend jongetje hebben we al een naam. Maar een meisjesnaam vinden we een stuk lastiger... We zijn intussen zover dat we nog maar 4 namen over hebben die we allebei heel mooi vinden, Max mag de uiteindelijke naam kiezen, 1 van die 4, en hij is druk aan het oefenen, momenteel heeft ons meisje iedere dag 1 van die 4 namen, maar iedere nieuwe dag weer een andere.

Omdat ik weet dat familie van mij hier stiekem mee-leest ga ik onze 4 namen niet opnoemen, maar hier wel wat andere korte namen die heel misschien wat voor jullie zouden kunnen zijn:

Puck
Floor
Elin
Fien
Saar
Cato
Pleun
Gwen
Jet

Succes met kiezen meis!!
 
Pfff moeilijk hoor wij weten het zelf ook nog niet.
Maar als we eenmaal weten wat het is zal er wel snel een naam komen, nu ook nog niet heel erg mee bezig.

De afgelopen tijd veel meiden geboren in de vriendenclub van ons.

Anna
Elin
Floor
Ella
Lisa
Esmee of Esmay
Janneke
Jenthe

Onze dochter heet Anouk Joëlle ;-))
 
Terug
Bovenaan