meisjes naam..

Hey meiden

Thanks voor jullie reacties! Helaas zit er niet iets bij wat me aanspreekt... Zo zie je maar hoe persoonlijk het is.. Ik vind meisjes namen heel snel tuttig.. zoals roos, esmee, saar, fien, olivia, julia, eva.... nee dat is echt niks voor mij dat vind ik echt zo meisjemeisje.. en ik ben eerder een stoere moeder dan een tutte moeder.. ;-)
Niet om jullie af te kraken hoor!!
Anouk en Joëlle vind ik overigens wel leuk!

Liefs
 
Ik kijk teveel films en daar kwam ik een keer deze naam tegen Leia (spreek je uit als leja). Vind em zelf geweldig maar mijn vriend niet...nu krijg ik jongen dus maakt ook niet uit maar toch

Leia
Selena
Verona (zo heet mijn nichtje en die is totaal niet tuttig haha)
Alice
Kendra
Kim
Luna
Bo

Verder kom ik zo ook nergens op...snap wel dat je geen tuttige naam wilt, ik hou der ook niet van en hou van namen die je eigenlijk niet veel hoord...
Succes
 
Haha dat is grappig ik zou in eerste instantie Kim geheten hebben... Tot de nieuwe hond van mijn ouders buren die naam kreeg. En onze honden heten Bo en Luna :) Bo vind ik een hele leuke meisjesnaam maarja onze hond had die naam al dat we hem kregen.. Maar de namen die we in ons hoofd hebben zijn hier niet genoemd ;-) en die namen blijven erg in mijn hoofd 'spoken'
 
Inderdaad grappig...
Ik had mijn konijn Luna genoemd...ben je bezig met zwanger worden, beetje over namen kletsen besef ik me ineens dat ik dat ook een mooie meisjes naam vind haha...kan dus ook niet...ach wordt toch een jongen en die straat al vast
 
Dank je dat je de namen van onze meid leuk vindt hihi
Altijd leuk om te horen. Wij zijn ook niet van de tut namen en hoorde ooit een vader zijn dochter Joëlle roepen en was meteen verkocht. Mijn vriend had ook een favoriete naam Anouk dus en omdat we niet JA "achternaam" wilde hebben we AJ "achternaam" gedaan. Nu beide nog niet echt een idee.
 
Terug
Bovenaan