Meisjesnaam gezocht

Zitten prachtige tussen! Heb er een paar uit je lijstje gepikt haha..
Mijn vriend kwam nu ineens met de naam Kae.. Hij is helemaal onderste boven ervan. Ik weet het nog niet haha.. is ook zo lastig

[quote quote=10380719]Julie, marie, julia vonden wij mooi wij zijn in verwachting van een jongetje maar vond deze namen persoonlijk mooi[/quote]
Julie vind ik ook echt heel mooi. Dit is wel een potentieel

Mijn dochter heet Elin, ik ben daar nog steeds blij mee. Nu zwanger van een tweede dochter en ook op zoek naar zo'n mooie naam hihi.

Wij hebben onze dochter Molly genoemd. Sommige mensen moesten er even aan wennen maar we krijgen van heel veel enorm oprechte positieve reacties. Ik vind het een normale naam die je in Nederland niet vaak hoort. Het is lief en stoer tegelijk, net zoals onze uk!

Succes met kiezen!!!

[quote quote=10389256]Mijn dochter heet Elin, ik ben daar nog steeds blij mee. Nu zwanger van een tweede dochter en ook op zoek naar zo’n mooie naam hihi.[/quote]
Prachtige naam ook zeg! En wat leuk ook een tweede! Gefeliciteerd! Wie weet komt hier ook de naam voor jullie voorbij? hou het in de gaten hihi ! 

[quote quote=10389644]Wij hebben onze dochter Molly genoemd. Sommige mensen moesten er even aan wennen maar we krijgen van heel veel enorm oprechte positieve reacties. Ik vind het een normale naam die je in Nederland niet vaak hoort. Het is lief en stoer tegelijk, net zoals onze uk! Succes met kiezen!!![/quote]
Molly vind ik ook een hele mooie, stoere maar ook lieve naam! Ik zal het is opgooien bij mijn vriend hihi ! 

Terug
Bovenaan