Meisjesnaam... kunnen niet kiezen

Wij komen er niet uit. Via Emma en Isa nu op Nova of Nynke uitgekomen. Achternaam is een veelvoorkomende spaanse achternaam dus behalve Nova hebben we Nynke gekozen omdat het een typische nederlandse naam is en in combi met de spaanse achternaam bijna niet voorkomt. Ben zelf niet zo’n fan van de naam Nynke, mijn man kwam er mee. Missvhien jullie nog ideeen of inzichten??? Ben nu 32 wkn zwanger, tijd dringt ???
 
Onze dochter heet Nova. Veel leuke reacties gekregen op haar naam en we kennen ook niemand die zo heet (maakt voor ons niet uit, maar ik lees vaak dat Nova een populaire naam is). Emma en Isa stonden ook op ons lijstje bij onze zoons, maar we kwamen Nova tegen en dat was direct dé naam voor ons. Ik ben zelf weg van de naam Maud. Maeve vind ik op papier heel mooi, maar de uitspraak is gewoon Meef. Dan weet ik weer niet goed of ik het mooi vind ?
 
Nova vind ik sowieso erg leuk, maar als je zelf al zegt niet zo'n fan te zijn van Nynke.... dan zou ik die naam hoe dan ook al niet kiezen!
(Wij hebben ook met 36 weken pas besloten welke naam het trouwens werd hoor ?)
 
Terug
Bovenaan