Meisjesnaam passend bij Benthe?

Hey!
Wij hebben een Bente en ik ben nu zwanger van een jongen. De namen wij samen op ons lijstje hadden waren Juna (op z'n Nederlands), Lina, Feline en Liva. Ik vind Jasmijn ook heel leuk, mijn man niet haha. 

[quote quote=10370617]Smaken verschillen.. ik heb de app charliesnames en vind dat er veel (ook originele) namen in zitten. Aanrader![/quote]
Dankje voor de tip

[quote quote=10370753]Hey! Wij hebben een Bente en ik ben nu zwanger van een jongen. De namen wij samen op ons lijstje hadden waren Juna (op z’n Nederlands), Lina, Feline en Liva. Ik vind Jasmijn ook heel leuk, mijn man niet haha.[/quote]
Hoi!! Wat toevallig. Lina vind ik ook leuk! Maar mijn man weer niet haha die is ook kieskeurig.... dus lastig.
ik heb nu nog.... anniek, Elynn en dycke ☺️ Strax misschien toch maar het geslacht weten, misschien wordt het dan makkelijker haha!

[quote quote=10370632]Lauren / Laurie, Isabel, Roza, Fiene, Emmelie, Jula, etc… er past echt heeeeeel veel bij Benthe![/quote]
Bedankt voor het meedenken! Ja er past idd wel veel bij! Dat scheelt dan weer ☺️?

Terug
Bovenaan