Meisjesnaam

[quote quote=10389173]Ik vond het voor mijn zoontje ook lastig. Maar uiteindelijk zijn we gegaan voor de namen van de opa’s. Vonden we ook wel mooi, je geeft je kindje iets mee. Maarrr ik weet natuurlijk niet of het bij kae past! Misschien kan je de namen gebruiken en dan aanpassen om bij de naam te voegen?[/quote]
Dat is wel een idee! Ga is kijken wat voor varianten er zijn! Goeie tip 

[quote quote=10389781]Love de naam Kae! Kae Luella Kae Lexi Kae Nava Kae Nore Kae Lia Kae Saar[/quote]
Leuke tweede namen zeg? zitten veel tussen die ik nog nooit heb gehoord en echt prachtig ❤️

[quote quote=10389131]Je man heeft gewoon gewacht tot de perfecte naam te voorschijn kwam ☺️ past heel leuk, mooi in uitspraak en schrijfwijze is duidelijk. Als het een van al die andere namen op jouw lijstje had moeten zijn dan had hij die wel goed gevonden. Ik denk dat het zo moest zijn: Kae. Geeft ook een speciaal gevoel erbij dat papa ermee aankomt zo onverwachts ❤️[/quote]
Ik was eindelijk ook van mening dat dit de naam moest worden! Ben ik in de manenschijn een het zingen, komt daar natuurlijk dikke dikke dikke tante kee in voor? ooohhh 

Ik was eindelijk ook van mening dat dit de naam moest worden! Ben ik in de manenschijn een het zingen, komt daar natuurlijk dikke dikke dikke tante kee in voor? ooohhh 

Terug
Bovenaan