A ANONYMOUS_USERNAME apr 3, 2004 #11 britt en bente of britt en aimee(spreek je als emee) of britt en sabijn of britt en fenne succes ermee
britt en bente of britt en aimee(spreek je als emee) of britt en sabijn of britt en fenne succes ermee
A ANONYMOUS_USERNAME apr 4, 2004 #12 Ik vind Britt en Naomi leuk..., Maar ja dat is mijn mening, succes ermee!!! Liefs Anne-Wil
A ANONYMOUS_USERNAME apr 4, 2004 #13 Britt en Jenn (spreek uit Djen) Britt en Kaily Britt en Jill (Djil) Brit en Mathilde ha ha groetes en succes!
Britt en Jenn (spreek uit Djen) Britt en Kaily Britt en Jill (Djil) Brit en Mathilde ha ha groetes en succes!
A ANONYMOUS_USERNAME apr 5, 2004 #15 Leuk leuk, want mijn dochter van 2,5 jaar heet ook Britt. Ik dacht ook meteen aan Tess. Wat vind van Luna, Fleur, Marit? Ben zelf nu 16 wkn. Dus ook druk aan het verzinnen.
Leuk leuk, want mijn dochter van 2,5 jaar heet ook Britt. Ik dacht ook meteen aan Tess. Wat vind van Luna, Fleur, Marit? Ben zelf nu 16 wkn. Dus ook druk aan het verzinnen.