Meisjesnaam???

Ben jarenlang leiding geweest bij de scouting en daar had ik ooit een stoere eeneiige meidentweeling die Bo en Maud heette, vond het een leuke combi, misschien helpt het wat.
Succes iig wat je hier ook leest is dat het kiezen van een naam erg persoonlijk is en als je dan een naam hebt moet die man/vriendlief het er ook nog mee eens zijn.
Wij hadden een meisjesnaam, toen kwamen we erachter dat iemand die wij kennen al een dochtertje heeft die ook zo heet, zucht maar weer een nieuwe naam verzinnen. Dat ging eigenlijk best snel, ik droomde dat ik was bevallen van een meid, groot probleem, we hadden geen naam. toen zei vriendlief in mijn droom waarom noemen we haar niet .....? en die naam is blijven hangen. later met vriendlief erover gehad en die was het er ook mee eens, de naam staat dan ook nog steeds. (vandaar dat ik hem ook niet noem)

Succes ermee!!!
Groetjes

Hallo dames,kom eventje voorbij van het septemberforum.
Ikzelf vindt Lynn (Linn)een leuke,korte en stoere meisjesnaam. Kennissen van ons hebben hun dochtertje zo genoemd. Had het voor mijn tweede een leuke naam gevonden als HIJ een meisje was geweest haha,maar hun waren ons toch al voor. voor een tweeling is Hope en Faith een leuke combi? of Jade en Hope? Vindt bovengenoemd combi,s ook wel leuk. Ikzelf moet nog 2 wken wachten tot de 20 wk echo,dan weten we wat nr 3 wordt en dan kunnen we defenitief beslissen over een naam!

Succes ermee!

Terug
Bovenaan