Meisjesnaam!!!

Allebei hele aparte namen.
Bij Semm moet ik aan een jongen denken, maar dat komt omdat m'n zoon een vriendje heeft die Sem heet.
Vindt ze allebei wel bij jullie andere dochters passen!!

Succes met kiezen!
 
Hoi Nancy,

Moeilijk om steeds weer een leuke naam te vinden, wij vinden het ook heel moeilijk en hebben nog totaal geen idee.

Ik vind dat jullie al twee leuke namen bedacht hebben. Ik ken namelijk ook een meisje die semm heet ik vind het dus beide een leuke naam. Ik vind Semm persoonlijk leuker bij de andere namen van je dochters passen.
Heel veel succes met kiezen.
Groetjes
 
Als ik eerlijk ben moet ik bij beide namen aan jongens denken. En bij Mex ook aan het kledingsmerk Mexx en aan Max Factor (spreek je ook uit als Mex) om eerlijk te zijn.

Fenna en Yara zijn wel overduidelijke meisjesnamen. Daar vind ik Mex wel het mooiste bij passen. Jullie nieuwe keuze is wel iets aparter. Uit nieuwsgierigheid: vanwaar overigens de tweede m achter Semm?

Realiseer je wel dat je deze naam altijd zult moeten uitspellen en dat is heeeeeeel irritant. Ik spreek uit ervaring: mijn meisjesnaam moest ik al spellen en nu mijn man's naar helemaal.

Succes met kiezen! Ik ken overigens een Yara en Nadia....misschien nog een ideetje?! Fenna, Yara en Nadia....klinkt best aardig toch. Of misschien bemoei ik me nu met dingen die me niet aangaan! ;-)
 
hoi nancy,

wat een mooie namen heb je voor je dochters!
bij mex en semm moet ik ook meer aan jongens denken eerlijk gezegd!
maar vind mex dan het mooiste erbij passen!
wat ik ook mooi vind passen is danae!is ook apart maar past er wel bij vind ik!

succes met je keuze!
gr sas
 
Terug
Bovenaan