Meisjesnaam!!!

hallo

ik vind het ook mooie namen maar eerlijk gezegd ook meer jongensnamen.
Ik heb zelf mex in gedachten voor als het een jongen wordt.
Wat vind je van luna?

Succes met kiezen
 
Hi,

Ik sluit me aan bij de meningen van sommige anderen. Ik vind Mex te veel op het merk Mexx lijken en Semm vind ik echt een jongensnaam, maar smaken verschillen natuurlijk.
Succes
 
nancy ik vind mex niet zo heel leuk en mer voor een jongen. mexxie daar en tegen wel leuk voor een meisje. sem ken ik alleen als jongensnaam.
mijn petekindje heet ilja hoor je ook niet veel en bij yara en fenna ook leuk.
of anders geschreven ilya

succes
 
Mijn eerste ingeving was Semm, klinkt leuk erbij. Ik ken wel alleen jongens die Sem heten, maar doet mij niet gelijk aan een jongen denken. Misschien wel lastig dat ze altijd haar naam zal moeten spellen....
Aan de andere kant, wij wonen in Duitsland en hebben onze kinderen echte Nederlandse namen gegeven en hier moet dus ook altijd gespeld worden, hahaha

Groetjes Danielle
 
hi,

ik zou voor semm gaan, zeker als je denkt dat dat je laatste kindje omdat ik die naam het rijtje mooi vind afsluiten omdat je in de eerste naam de N uitspreekt en in de laatste naam de M viind ik het een mooie eenheid worden. eventueel zou je er ook semma van kunnen maken. dan het je alle drie met een a op het eind.

mex vind ik ook wel leuk,maar meer een jongensnaam, en ik vind het een heel ander soort naam dan je andere meiden.

dus ik zou voor semm gaan.
 
Ik vind Mex wel heel orgineel... weet niet of ik het voor een jongetje of meisje vind, niet echt een beeld bij. Sem zo heet de hond van mijn zwager dus daar stem ik niet voor... ;) Semma vindt ik overgens wel erg leuk wat broertje of zusje zei!
x succes met zoeken.
Ik vind idd fenna en yara wel erg gave namen staan ook in mijn lijstje!
 
Terug
Bovenaan