meisjesnaam ;-)

Beter een idee goed gejat dan slecht verzonnen, ha ha. Ik ga Anneke even nadoen, maar nu met leuke ideeën voor een meisjesnaam! Ons dochtertje heet Laura en we zoeken een mooie naam die hier bij past Als de naam maar niet in de top 10 staat (manlief wil het echt niet hebben en ik vind sanne en sophie zooo mooi!!!). Ben benieuwd!
X

Nog een keertje dan! Ik vind overigens Sophie maar dan geschreven als Sofie ook heel mooi, eigenlijk heel lief en past ook goed bij Laura maar goed.....je man heeft in deze ook iets te willen!

*Liv
*Lizz
*Lynn (zo heet ik niet)
*Tess
*Evi
*Bo
*Robynn
*Kate
*Emma

Ik weet niet of deze in de top 10 staan maar als ik 2 dochters had gekregen had ik uit dit rijtje 2 namen al klaar.

Succes met je zoektocht, is niet makkelijk.

Liefs Lynn.

Wij hadden als meisjes naam selena bedacht maar ja wordt een jongetje

Dus:

Selena
Naomi
Nina
Senna
Sterre
Sienna

Zag gister toevallig bij 16 and pregnant de naam Nova voorbijkomen...vond em wel wat hebben maar dat is echt een naam dan moet je van apart houden denk ik.

Haha!
Ik had t nog niet eens gelezen en moest al om je lachen!
Naja wij zijn dus niet de enige die er niet uitkomen!
Succes ermee en wie weet zit DE naam er wel tussen.
X Anneke

Mijn ideeen:
Hilde
Lois
Loïs
Floor
Femke
Nynke

Nova, zo heet het kind van een vriendin. Ben er nu aan gewend, maar moest eerst steeds aan Ned. 3 denken aan Nova Zembla. Vind het nu een mooie naam.

Tja mijn meisjes naam zou goed bij Laura passen, maar die ga ik niet vertellen.

Marit
Meike
Nienke
Romee
Lonne
.........

MIchelle
Amber
Esmée
Keana
Jayda

Onze meisjesnaam heb ik nog niet voorbij zien komen.......Nog iemand met die naam die het niet bekend wil maken of is het echt zo uniek......

Namen die ik bij Laura vind passen:
Hannah
Sarah
Nina
Elise
Mara
Fiene
Robin
Femke
Emma
Anne
Roos
Maran

@Lynn: hadden jullie meiden toevallig Tess en Lynn geheten? Ik ken nl 2 tweelingen die zo heten! ;)

Terug
Bovenaan