meisjesnaam ;-)

Ook hier zijn we er nog niet uit maar hebben wel een paar namen van die hierboven genoemd staan op ons lijstje staan.

Moeten er binnenkort toch echt maar eens voor gaan zitten. Ben ook heel benieuwd naar de uiteindelijke namen van jullie kindjes, in dec zullen we het weten.

Succes voor de dames die er ook nog niet uit zijn, zowel voor de meisjesnamen als de jongens.

Hier een paar namen..

Onze dochter heet Sanne vind het dus ook een leuke naam. ;)

Femke
Fenna
Lieke
Benthe
Amy..

De eerste naam in het rijtje wordt de nam voor de kleine als het en meisje wordt

Heel veel succes van een sept mama...

Jongensnaam vonden we niet makkelijk, meisjes hadden we te over. Nu we van beiden eentje gekozen hebben, kan ik ook meedoen. Er zitten namen tussen die ik jaren geleden al eens bedacht had, maar die door vriendinnen etc. reeds gebruikt zijn

-Annemijn
-Anna
-Noor(tje)
-Elin
-Silke
-Florien
-Hilde
-Kirsten

Zo wordt het er niet makkelijker op voor je, vrees ik, zal maar stoppen....

Esther (zie je tegenwoordig bijna nooit meer als voornaam, was echt een jaren '70-hit, maar ik ben er nog steeds blij mee)

leah/lea
Noa
Lisa

vind het zelf leuk staan als het ook op een a eindigt, maar dat is smaak :)

succes tis moeilijk hé... wij hadden het met de jongensnaam, maar we zijn eruit :)!

Nou, misschien kan ik je helpen :) Ik ga je de naam verklappen die wij als optie voor een meisje hadden:

Rena

Ik vind het zelf een hele mooie naam, die je niet veel ziet. Hij is wat ongewoon, dus niet iedereen zal em mooi vinden :) Er bestaat ook nog een Reza (vond ik ook heel mooi!), maar mijn man (voetbalgek) wist dat er een Iraanse voetballer was die zo heette. Tsja, daar kun je als vrouw natuurlijk niks tegenin brengen hahaha! Succes meid...

Terug
Bovenaan