Meisjesnamen ben maar alleen dus willen jullie meedenken??

hi,

wat vind je van de naam 'Kes', het is een personage uit Star Trek, de assistente van de holografische dokter. klinkt wel pittig en stevig.
op zich vind ik je idee om met de initialen weer een naam te schrijven wel origineel.
gjes Miep36

De eerste naam die bij me opkwam toen ik het stukje las, was KYRA. Ik vind het een hele stoere meiden naam. Het is dat ik al iemand ken die zo heet anders was het onze meiden naam geweest. Kyona vind ik trouwens ook wel leuk maar meer schattig en persoonlijk houd ik meer van een beetje stoere namen.

Liefs,

Danielle

Hai

Ik vind zelf
Kayleigh
en
Kyomi
erg leuk!

Succes!

Kuss Helen

Hoi wat leuk al die reacties zeg !! Zit namelijk pas net op dit forum
Ik vind Kyomi ook een errug leuke naam die schrijf ik erbij op me lijstje...
Enne de vader wilt gewoon geen kind van me... Nou pech dan ik wil wel graag een kind.. Ben ontzettend blij dus...
Maar ik weet nog niet of het een jongen of meisje word hoor... KIM kan ik alleen doen bij een meid
Een ventje word iets engels of iers ofzow Liam / Lennon / Kenan..

Hoi Kimmie!

Je jongensnamen zijn ook  erg leuk zeg. Helemaal mijn stijl!
Je meisjesnamen vind ik ook heel leuk, hier nog een optie;
Kahlen, bijna hetzelfde als wat je al hebt maar de manier waarop je Kahlen schrijft vind ik erg mooi.
Ik had hem zelf ook kunnen gebruiken maar wij hebben al een een naam die begint met een R en daar kunnen we niet meer van af wijken want mijn vriend heeft de initialen van  zijn 3  kinderen (incl. die van deze spruit die dus nog niet eens  geboren is) op zijn rug laten tatoeëren. D M R, het is echt heel mooi geworden maar wij kunnen dus in principe niet meer van gedachten veranderen, hahahaha!  
Niet dat ik dat wil hoor want we hebben echt een top-naam!
Succes met het verzinnen van een leuke naam en veel sterkte met de rest van je zwangerschap (en wat daarna komt natuurlijk).

Liefs Nicole

Hoihoi,

Kaylin vind ik wel heel mooi, net zoals Kenan trouwens! Kristy-Christy vond ik zelf ook nog wel een mooie naam.
Het is trouwens net wat je zegt, het is het gemis van je ex-vriend dat hij geen kind wil, ik vind het heel knap van je dat jij zelf zo sterk in je schoenen staat..petje af hoor!

Heel veel succes en mooie momenten met je zwangerschap!!!

Groetjes Brechtje, 38 wkn.

Terug
Bovenaan