Meisjesnamen die beginnen met de letter M??

Hey Samantha,

Ik ben zelf  nog niet zwanger (zit in ronde 8, het wil nog niet echt lukken) maar ik zag je topic en moest ff reageren...
Ik ben sinds vorige week helemaal verliefd op de naam: Marèn...Je spreekt het dus uit als Ma-ren (met de nadruk op ren)...Was laatst een kookprogramma aan het kijken en daar was een meisje die zo heet...Vind die naam echt prachtig...mijn vriendje gelukkig ook, dus mocht ik ooit een meisje krijgen, dat wordt dit de naam...(als we er dan nog zo over denken, haha!)

Succes!

Liefs Joepie

hee meiden echt super bedankt allemaal voor jullie reacties!

we hebben er echt heel veel aan want de namen :mandy, masja en maud vinden we heel erg mooi en daar hadden we nooit aan gedacht! echt super

we willen namelijk een 2e naam geven want dat hebben we met onze andere 2 dochters ook en alle2 de  roepnamen beginnen met de C  en de 2e naam met de M en als we een 3e meisje krijgen dan wort dat ook een CM!  bij een jongen hebben we geen CM wand voor een jongen hebben we een roepnaam die begint met de K heb alleen ook nog geen 2e naam voor jongen en heb ook nog geen iedee daar over..

Chloë megan (3jaar)
Chelsea mae (9mnd)

liefs sam

Hoi,
Hier komt een hele leuke aparte naam,een vriendin is vorige week bevallen en het meisje heet;
Mayka ,ze kregen vele leuke reactie's.
M,n eigen dochter heet melanie

succes!

Terug
Bovenaan