Wat een mooi nieuws, Mama van Marijn! Super hoor, ben enorm blij voor je, geniet van het moment!
Hier alles goed, voelde me gisteren niet lekker, en vandaag maar uitgeslapen. Zit nog steeds te twijfelen over het wel of niet doen van een prenatale screening.....stom he, omdat een VK erover begint moet je over iets nadenken terwijl je daar normaal niet over na zou denken. Heb wel de afspraak gemaakt voor de 10 weken echo, maar als ik de screening wel doe dan mag die niet, en moet ik verzetten naar 12 weken.
Kan me voorstellen voor degenen die niet zwanger zijn dat het niet altijd even leuk is onze verhalen te lezen. Alhoewel ik moet zeggen dat mijn onzekerheid nog groter is dan toen ik niet zwanger was. Als het niet prettig is voor jullie kunnen we als zwangeren, zoals we eerder hadden besproken, wel als groep overstappen naar het zwangerenforum. We horen het wel.
Vandaag beetje klussen in huis, is toch geen weer voor wat anders.
Karin, heb je zelf een voorgevoel of het nu een meisje wordt? Spannend he, en qua namen voor jou lastiger omdat het dan ook bij Christian zal kunnen passen. Mooie naam trouwens, Christian.
Ameland......leuk hoor, heerlijk daar, lekker de rust en de ruimte, veel plezier daar!!!
Nou tot later, fijne dag!