meistoppers deel 3 !!!

A

Anoniem

Guest

Goedemorgen allemaal,

aan mij de eer alweer deel 3 te openen. We kletsen er wat af met z'n allen.
Heb een heerlijke nacht gehad en al veel gefantaseerd over de baby. erg he? maar ja dat hou je niet tegen.
@ Joyce, welkom hier en hopelijk snel zwanger! !het lijstje groeit snel, dus je maakt een goede kans ;))

fijne dag allemaal
en tot snel schrijfs maar weer
mama van marijn

JULI 2008
Leeftijd
Ronde
Kindje
Datum NOD

Kakkie
24
2
1
-

Mariska0808
21
2
1
12

Mama2006

27

2

2

24

Blondje 83
25
2        
1
25

Leeuwtje
24
3
1
25

Joyce        
?
2
1
26

Missdreamer
34
1
2
volgt

Wen        
24
2
2
27

Breezergirl
23
2
1
29

wens voor 3
31
3
3
31

Augustus

Daan      
26
3
1
02

Julia
31
2
1
2

Snoopy
35
3
1
2

an1974

34

3

2

3

Joyce
25
3
1
6

knorretje
27
3
1
6

Bloemetje

22

4

1

9

j_m_v_20

22

3

2

19

Wachtenden

Sunlover
33
1
1
4-7

T.C.
29
3
2
5-7

Zwanger !!!!!

VK
Echo

Yasmine
24
1
2

Karin
29
1
2

9-2-2009
4/8

was ok!

Vlinder
24
1
1

5-2-2009
2/7
1/7

Tijgetje        
35
2
1

2-3-2009
4/7
4/7

Mooie dromen        
31
1
1

5-3-2007
volgt
volgt

Rian
26
2
2

volgt
28/7
28/7

Schmetterling
 23
2
3

8.3.2009  
1/7
volgt

Jajo
29
1
2

10.3.2009
volgt
volgt

Luus
29
2
3

volgt
volgt
volgt

Willemijn
33        
1
2

volgt
volgt
volgt

21052005

25

2

2

volgt

volgt

volgt

mama van marijn        
35
2
3

29.3.2009
volgt        
volgt
Hoi Joyce, ik heb je even aan het lijstje toegevoegd. Hoe oud ben je?
dan kunnen we dat nog even toevoegen.
liefs mama van marijn

Joehoee, deel 3 alweer...
Gefeliciteerd mama van marijn!!!!!!!!
Ik heb nog maar 2 keer geklusd deze maand.... Voorspelt niet veel goeds...
Ga nu maar douchen en we zien wel.
Julia

Wat een mooi nieuws, Mama van Marijn! Super hoor, ben enorm blij voor je, geniet van het moment!

Hier alles goed, voelde me gisteren niet lekker, en vandaag maar uitgeslapen. Zit nog steeds te twijfelen over het wel of niet doen van een prenatale screening.....stom he, omdat een VK erover begint moet je over iets nadenken terwijl je daar normaal niet over na zou denken. Heb wel de afspraak gemaakt voor de 10 weken echo, maar als ik de screening wel doe dan mag die niet, en moet ik verzetten naar 12 weken.

Kan me voorstellen voor degenen die niet zwanger zijn dat het niet altijd even leuk is onze verhalen te lezen. Alhoewel ik moet zeggen dat mijn onzekerheid nog groter is dan toen ik niet zwanger was. Als het niet prettig is voor jullie kunnen we als zwangeren, zoals we eerder hadden besproken, wel als groep overstappen naar het zwangerenforum. We horen het wel.

Vandaag beetje klussen in huis, is toch geen weer voor wat anders.

Karin, heb je zelf een voorgevoel of het nu een meisje wordt? Spannend he, en qua namen voor jou lastiger omdat het dan ook bij Christian zal kunnen passen. Mooie naam trouwens, Christian.

Ameland......leuk hoor, heerlijk daar, lekker de rust en de ruimte, veel plezier daar!!!

Nou tot later, fijne dag!

hoi mooiedromen en julia,
dank je wel voor de felicitaties. Ik voel me ook heel blij..... Te meer omdat ik het niet echt verwacht had omdat ik geen zwangergevoel heb. wat dat dan ook mag zijn ....
Een prenatale screening. ja dat is altijd heel lastig. het enige zinnige wat ik erover kan zeggen is dat als je gaat testen, je eigenlijk vantevoren al moet weten wat je gaat doen met een slechte uitslag. En als je het kindje hoe dan ook wilt laten komen. Dan zou ik geen screening doen.
Ik heb bij mijn 1e kindje niets laten onderzoeken en bij de 2e wel ( nekplooi en vruchtwaterpunctie) en het is een hele onzekere rottijd om te wachten op de uitslag.je durft eigenlijk niet jezelf over te geven aan het heerlijke zwanger zijn gevoel, want wat als het niet goed is....

Echter voor deze zwangerschap zal ik ook weer voor screening kiezen, maar dat is in verband met mijn leeftijd 35 en over 2 maandjes alweer 36 ( aaarghH!!). Maar goed, ik zal blij zijn als dit allemaal achter de rug is en de uitslag goed. Het is natuurlijk echt een moreel dilemma. Wat te doen?
Ik wens jou veel inzicht en wijsheid in deze! Doe wat je met je man het beste lijkt. en wat je ook kiest, jouw keuze is altijd goed!!

veel liefs mama van marijn

Mooie dromen,
Het  is juist leuk om te lezen!
Misschien dat ik me in ronde 6 ga irriteren, nu nog niet (ronde 2)

haha deel drie alweer....stelletje kletskippen zijn we........mijn vriend riep al.....als ze nou iets meer klusten en iets minder kletsten stond die hele lijst zo beneden ........( haha met een gekke bek natuurlijk !!)

mama van marijn......GEFELICITEERD!! wat een geweldig nieuws....geniet ervan!!

verder niet veel nieuws....tot later!

hoihoi...

Ik ben 24.... :)

gefeliciteerd trouwens!!!! zal we heerlijk voelen he....

ach ik zou het niet erg vinden als ze zwangeren hierblijven hoor.... tis toch ook wel fijn om verhalen van al zwangere te lezen... en ik denk jullie kennen elkaar ja al langere tijd... dus dan zou het toch jammer zijn dat jullie moeten verkassen naar ander forum.....
van mij mogen jullie dus lekker blijven...

haha maar wie ben ik om dat te zeggen kom hier net 1 dagje... maarja das mijn mening dan.. :)

groetjes joyce

Terug
Bovenaan