meistoppers deel 3 !!!

Hoi Julia,
Goede vraag of ik het had verwacht. Nee eigenlijk niet. Twee weken geleden dacht ik misschien wel omdat ik zo ´n ´zwaar ´gevoel onder in mijn buik had. Maar na een week was dat eigenlijk weg. En verdere klachten heb ik eigenlijk niet. Alleen van de speldenprikjes onderin je buikm, hoogte baarmoeder zeg maar.
Maar ik heb 3 positieve testen liggen dus ik ben zwanger!!

En bewust geklust hebben we nooit eigenlijk. We zijn een week in barcelona geweest en daar is het warm, zonnig, vakantiegevoel, je kent het wel, dus gewoon heel veel geklust. Iedere dag eigenlijk. Dus we hebben de geadviseerde regels niet echt gevolgd ( om de dag).
Maar de natuur regelt het zoals het moet denk ik maar.

ik voel me zeer bevoorrecht dat ik weer zwanger ben. ik weet van vriendinnen hoe pijnlijk het is als het niet lukt.

nou jij een fijne avond hoor!!
liefs mama van marijn

Joyce, welkom!

Lekker gevoel hoor Mama van Marijn, en spannend weer een zwangerschap! Inderdaad de natuur bepaalt zelf, dat hebben we niet in de hand, alleen soms is het wat moeilijker te begrijpen als wachten langer duurt.

Ester, haha, je vriend heeft wel gelijk! En er wordt wat afgekletst hier, maar wel gezellig. Ik vertel mijn vriend ook elke keer als er weer 1 zwangere dame bij is!

Vandaag de kamer die over is leeggetrokken. Al mijn boeken stonden er, en we hebben nu beneden een boekenkast. Mijn moeder belde al: wat kost een kinderwagen tegenwoordig en hebben jullie voorkeur....dus dat zit wel goed!

Ik merk echt rond 15:00 uur dat ik elke dag een megadip heb, ik ren ook niet meer even van boven naar beneden. Mijn vriend is allang blij, die zit ons voor het eerst rustig op vakantie gaan in september zonder dat hij elke dag een bergpas moet bewandelen!

Wen...spannend de kenmerken, en ja wat duurt wachten dan lang he voor je kan testen. Dat was bij mij wel prettig met een onregelmatige cyclus dat ik langer moest wachten dan nodig.

Nou, vanavond wordt het bankhangen, we zouden een barbeque geven maar dat heeft geen zin.

En mama van Marijn, inderdaad wat betreft de prenatale screening: wat je ook kiest het is altijd een keuze waar je achter staat dus het kan niet verkeerd zijn. Ik denk er nu sterk over het niet te doen. Er kan zoveel gebeuren en dat krijg ik ook niet allemaal met garantie van wat wel en niet. Het gaat zoals het moet gaan, denk ik vaak. En ik kan me voorstellen als je een hogere leeftijd hebt dat het anders is. Ik las trouwens dat ze met een 20 weken echo ook andere afwijkingen kunnen constateren, en dat afbreken van een zwangerschap dan soms noodzaak is (iemand heeft dit laatst met veel pijn moeten beslissen nadat dubbele hartafwijking was geconstateerd), je kan alleen maar hopen en dromen dat je kindje gezond en wel ter wereld komt, en dan begint de volgende fase.

Tot later

Oh ja, en fijn dat jullie het ook leuk vinden als we hier blijven! Ik snap wel dat het soms moeilijk is, aan de andere kant vind ik het gewoon met elkaar superleuk en daar gaat het om volgens mij!

Wie heeft er ervaring met de blijde doos? Zit je jaren aan aanbiedingen vast??

Hallo allemaal

Ik heb een tijdje niet meer gereageerd. Dit kwam omdat ik toch wel ontzettend baalde en er even niet zo mee bezig wilde zijn. Vandaar.
Maar dat er niet zo mee bezig zijn is toch wel moeilijk. We zitten nu weer in de klusperiode, dus ja, we willen er toch wel weer helemaal voor gaan.

Wat een rot weer is het hier, zeg.
We gaan morgen op vakantie naar Luxemburg. Daar zal het niet beter zijn. Lekker in een tent. Heb er niet zo heel veel zin in. Komt misschien nog als we er zijn.

Mamma van marijn, zwanger. Gefeliciteerd. Echt super. En nu de glitters laten vallen voor de rest.

He een naamgenootje erbij. Hall joyce welkom bij de meistoppers.

Bloemetje; heb je pup gezien op hyves. Echt een schatje. Ga je cursus volgen?

Ik heb niet alles kunnen lezen, maar dit doe ik na de vakantie.

We zijn thuis flink aan het klussen (in huis, hahahaha). Dus we hebben het ook super druk op het moment.

Vandaag is ons bed kapot gegaan. We waren aan het stoeien (niet in de verkeerde zin van het woord) en ineens lagen we een stuk lager, gelukkig zijn we allebei heel nuchter en zijn we niet materialistisch. We hebben ons er dood om gelachen. Echt de grootste lol hadden we daar beneden op de grond.
Nu maar gaan kijken voor een nieuw bed. Liggen we een tijdje op de grond. Hebben de buren ook geen last meer van dat gekraak in dat bed. Zit dan toch nog een voordeel aan.

Voor degene die nog met vakantie gaan aankomende weken, heel erg veel plezier en hoop dat jullie een mooi zonnetje tegenmoet gaan.

Een vriendin van mij heeft een kindje gekregen, dochtertje genaamd Senna. Hadden al een zoon en die heet Tygo. Misschien voor degene die namen aan het verzinnen zijn wel leuk. Zelf vind ik Tygo heel leuk, maar Senna niet zo.
Laatst hoorde ik dat iemand zijn dochter Step had genoemd. Op zich wel leuk maar dit zou ik nooit doen.

Liefs joyce

welkom joyce super gezellig weer een dame erbij

hier is er nog steeds rd dagen hoop dat het snel weg gaat
want dant kunnen we weer beginnen met de 3 de ronde
kan niet wachten
en ik vind het ook gezellig dat alle zwangere blijven kletsen op het forum
daar hebben we juist nog wat aan al die kwaaltjes kan je net je zelf ik herkennen
en wat dat betreft de zwangere lijst groeid best heel hart dus erg moeilijk vind ik het niet
er juist veel hoop omdat het zo snel gaat.
en het weer hier is echt bagger bah bah het regend alleen maar ik woon in het zuid-holland nou ik zie alleen maar dichte lucht en regen echt niet leuk
ik wil zo graag bruin worden en naar het strant met mijn dochter maar met dit weer gaat dat niet.

Wat een leuk nieuws! Super gefeliciteerd Mama van marijn!
En welkom Joyce. We gaan ervoor!

Wij hebben de afgelopen week flink geklusd. Mannetje was gewoon heel erg lief en doet zo zijn best. Donderdag was mijn ovulatie (bevestigd door een testje), ook weer geklusd.  Maar opeens zo rond vrijdag heb ik wat bloedinkjes. En zaterdag was best wel veel (zeg maar 1,5 inlegkruisje bruin bloed). Voel me een beetje raar, lijkt heel klein beetje op ongi, dat drukkende gevoel enzo. Maar verder niks hoor. Raar hè? Ik was geschrokken, bezorgd  en eigenlijk diep teleurgesteld. Wat kan het toch zijn? Ik had me suf gezocht op indernet.
Manlief zegt dat ik morgen gewoon even naar de HA moet. Zal ik het maar doen? Of zal zo'n HA wel niet denken: wat een muts?

Erg hè, hoe meer je erop hoopt, hoe groter je ongerustheid wordt, als er iets is.
van buiten word ik ook al niet veel vrolijker van.
Nou we gaan straks op tijd even en lekker naar de film.

DOEI!

Ha dames,

Sjonge zeg, deel 3 alweer. Wat gaat dat snel.

Joyce welkom !!
Mama van Marijn, heel erg GEFELICITEERD. Heel mooi, en dat terwijl je het zelf niet verwacht had. Is het des te mooier.

Ik vind het trouwens alleen maar gezellig, als de zwangeren blijven. Kunnen wij tenminste alle klachten / kwaaltjes horen en ons daar vast op voorbereiden voor als het bij ons zo ver is. Haha. Het zou mooi zijn als we straks dit onderwerp voor deel 4 kunnen veranderen in het onderwerp zwangeren !

Bloemetje, wat ziet je pup er schattig uit zeg. Mijn ouders hebben ook net een pup gekocht (duitse herder), hij is nu ongeveer 9 weken, maar heel ondeugend. Ze hebben nog een andere hond en die klein is de hele dag bezig om die andere uit te dagen. Leuk gezicht. Ze kunnen erg goed met elkaar.

JMV, hoop voor je dat de rd's snel weg zijn, zodat je weer volop kunt gaan klussen. Hopelijk deze ronde beter.

Snoopy, ik heb er niet veel verstand van, maar je hoort wel eens vaker dat mensen een bloeding hebben na de eisprong en dat dit vaak goed nieuws is. Ik wil je niet blij maken om niks, maar wie weet is het een goed teken.

Wen, als ik je klachten lees, lijkt het toch op een zwangerschap. Nu duurt het wachten alleen nog maar langer he. Bah. Maar nog even geduld en dan weet je waar de klachten vandaan komen. Ik zal voor je duimen.

Mama2006, hoe is het daar ? Jou NOD zit er ook aan te komen, heb je al klachten. Heb je een idee of het raak is of niet ?

Hier is alles goed. De klachten die ik begin deze week had, heb ik niet meer zo erg. Wel heb ik het idee dat mijn buik weer iets dikker is, maar dat had ik vorige maand ook. Ook heb ik ineens allemaal kleine puistjes in mijn gezicht, normaal eigenlijk nooit, alleen een enkele keer een op mijn voorhoofd of kin. Nu zitten ze op mijn voorhoofd, kin, wangen, bijna overal. Bah. Dat kan komen doordat de rd's eraan komen of misschien toch .. .... . . .. . ?! Ik weet het niet hoor. Zal toch echt nog een paar dagen geduld moeten hebben, wat erg moeilijk is. Het liefst ga ik vandaag nog testen, maar in mijn achterhoofd weet ik dat het weinig zin heeft. Ik zal dus toch maar wachten tot in ieder geval donderdag.

Nou, mijn verhaal is weer lang genoeg, dus ik laat het hierbij. Allemaal veel succes met klussen en nog een fijne zondag.

Groetjes Blondje

Mama van Marijn:
Gefeliciteerd!!
Er is dus nog hoop voor mij. Ik heb ook helemaal nergens last van dus denk dat het deze keer niks wordt. Maar je weet dus maar nooit.

Terug
Bovenaan