Ha dames,
Sjonge zeg, deel 3 alweer. Wat gaat dat snel.
Joyce welkom !!
Mama van Marijn, heel erg GEFELICITEERD. Heel mooi, en dat terwijl je het zelf niet verwacht had. Is het des te mooier.
Ik vind het trouwens alleen maar gezellig, als de zwangeren blijven. Kunnen wij tenminste alle klachten / kwaaltjes horen en ons daar vast op voorbereiden voor als het bij ons zo ver is. Haha. Het zou mooi zijn als we straks dit onderwerp voor deel 4 kunnen veranderen in het onderwerp zwangeren !
Bloemetje, wat ziet je pup er schattig uit zeg. Mijn ouders hebben ook net een pup gekocht (duitse herder), hij is nu ongeveer 9 weken, maar heel ondeugend. Ze hebben nog een andere hond en die klein is de hele dag bezig om die andere uit te dagen. Leuk gezicht. Ze kunnen erg goed met elkaar.
JMV, hoop voor je dat de rd's snel weg zijn, zodat je weer volop kunt gaan klussen. Hopelijk deze ronde beter.
Snoopy, ik heb er niet veel verstand van, maar je hoort wel eens vaker dat mensen een bloeding hebben na de eisprong en dat dit vaak goed nieuws is. Ik wil je niet blij maken om niks, maar wie weet is het een goed teken.
Wen, als ik je klachten lees, lijkt het toch op een zwangerschap. Nu duurt het wachten alleen nog maar langer he. Bah. Maar nog even geduld en dan weet je waar de klachten vandaan komen. Ik zal voor je duimen.
Mama2006, hoe is het daar ? Jou NOD zit er ook aan te komen, heb je al klachten. Heb je een idee of het raak is of niet ?
Hier is alles goed. De klachten die ik begin deze week had, heb ik niet meer zo erg. Wel heb ik het idee dat mijn buik weer iets dikker is, maar dat had ik vorige maand ook. Ook heb ik ineens allemaal kleine puistjes in mijn gezicht, normaal eigenlijk nooit, alleen een enkele keer een op mijn voorhoofd of kin. Nu zitten ze op mijn voorhoofd, kin, wangen, bijna overal. Bah. Dat kan komen doordat de rd's eraan komen of misschien toch .. .... . . .. . ?! Ik weet het niet hoor. Zal toch echt nog een paar dagen geduld moeten hebben, wat erg moeilijk is. Het liefst ga ik vandaag nog testen, maar in mijn achterhoofd weet ik dat het weinig zin heeft. Ik zal dus toch maar wachten tot in ieder geval donderdag.
Nou, mijn verhaal is weer lang genoeg, dus ik laat het hierbij. Allemaal veel succes met klussen en nog een fijne zondag.
Groetjes Blondje