Mejon en aan al de andere meiden!!! Heb getest...

A

Anoniem

Guest
Mejon,

ik hield het absoluut niet meer uit en heb getest.....en......2 STREPEN!!!!!!

Het heeft wel even geduurd vooraleer de 2de streep kwam en de streep is wat lichter maar het zijn er duidelijk 2.... en een lichte streep is toch ook een streepje hé???

Kan het nog niet goed vatten... moet alles eerst even laten bezinken....

Voel me nu echt niet goed aan mijn maag... Tot straks....moet even nadenken nu...genieten....tot besef komen....

Voor diegenen die nog niet zwanger zijn...ik duim echt voor jullie....
En laat aub de moed nooit zakken...bij mijn eerste kindje heeft het 18 maanden geduurd zonder aanwijsbare reden (mijn man zijn zaad was van donorkwaliteit en nog heeft het zo lang geduurd). Nu bij  de 2de slechts 3 rondes! Veel succes iedereen.

p.s. ik heb deze maand alle menstruatieklachten gehad en dacht echt dat ik ongi zou worden. Enkel had ik deze maand ook pijnlijke borsten wat ik anders niet heb.

Liefs Kaatje1 x (zwanger van nr.2 in ronde 3)

Gefeliciteerd meid! Echt geweldig voor je!

Ik moest wel lachen. Ik las net je berichtje wat je om 14.10 aan Mejon hebt geschreven. Toen had je blijkbaar nog niet getest...Je zou het tot morgenochtend volhouden om niet te testen..hihihi...niet gelukt dus...hihihi. Beter eigenlijk want nu ben je vandaag al gelukkig en anders had je toch een dag gemist.

Trouwens ook leuk dat jullie nu samen zwanger zijn. Dat lijkt me echt leuk, kan je verhalen uit blijven wisselen enzo.

Heel veel succes met je zwangerschap en ik ben blij voor je dat het zo snel gelukt is. Dat heb je wel verdiend na de eerste keer zo lang wachten!

Succes meid!

Groetjes, Tessje.

HEEEEL erg gefeliciteerd!
geniet er maar lekker van.
soms is nieuwsgierigheid toch niet zo slecht....
haha

Van harte gefeliciteerd!!!
Ontzettend fijn voor je dat het gelukt is...en nog wel toevallig samen met Mejon.
Maakt het ook wel speciaal voor jullie.
Geniet ervan!

Veel sterkte en geluk de komende maanden!

Liefs Linnepinnie

Heeee Kaatje1,

zit net nog te reageren je op je berichtje (van dat andere gesprekje over mijn zwangerschap) en nu lees ik dit.
Echt SUPER!!!!
Ben zo blij voor je.
ben je nu tegelijk met mij uitgeteld???
oh, wat gaaf!!!!!

Echt helemaal top.
Heeft mijn duimen voor jou toch gewerkt, haha.
Het is je van harte gegunt.
Gaan we lekker samen genieten van onze zwangerschap.

En ja, een streep is een streep!!!

Heel veel liefs, Mejon

Hoi Kaatje,
proficiat!!!!!!
Geniet er maar van. Strakjes zijn jullie lekker met zijn 4-tjes.
Groetjes V.

Kaatje1 en Mejon,

Van harte gefeliciteerd!!! Leuk zo samen zwanger te zijn! Geniet ervan!

Tijs

Terug
Bovenaan