Mejon en aan al de andere meiden!!! Heb getest...

Hey meis,

Van harte gefeliciteerd!!
Ga er maar lekker van genieten!

Liefs Anouska

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties, ben zo blij dat dit forum er is en dat we elkaar kunnen steunen!

Mejon,
ik ben ook 5 januari uitgeteld daar ik maar een cyclus van 26 dagen heb.
Ik denk dat we nog niet naar het januariforum kunnen gaan omdat er nog geen is. Maar we spreken elkaar daar zeker verder. Zolang er nog geen is ga ik regelmatig hier komen lezen en duimen voor iedereen!!!(achteraf ook nog hoor want benieuwd naar de rest)

Ik vind het ook super dat we samen zwanger zijn en dezelfde dag uitgerekend! Gaan we nog flink wat kunnen zeuren over de kwaaltjes tegen elkaar...;-)

Liefs Kaatje x

quote: kaatje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-04-2006 20:46:22'));

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie lieve reacties, ben zo blij dat dit forum er is en dat we elkaar kunnen steunen!

Mejon,
ik ben ook 5 januari uitgeteld daar ik maar een cyclus van 26 dagen heb.
Ik denk dat we nog niet naar het januariforum kunnen gaan omdat er nog geen is. Maar we spreken elkaar daar zeker verder. Zolang er nog geen is ga ik regelmatig hier komen lezen en duimen voor iedereen!!!(achteraf ook nog hoor want benieuwd naar de rest)

Ik vind het ook super dat we samen zwanger zijn en dezelfde dag uitgerekend! Gaan we nog flink wat kunnen zeuren over de kwaaltjes tegen elkaar...;-)

Liefs Kaatje x

Grappig zeg, als ik ookzwanger mocht zijn dan ben ik rond 7 januari uitgerekend. Ligt dus lekker dicht bij elkaar. Zou vandaag of morgen ongi   moeten worden maar vandaag niks te bekennen dus wacht ik morgen afen maandag testen als het nodig is.

Ga nog maar lekker genieten!

Liefs Anouska

Hoi Kaatje,

gefeliciteerd!
Geniet maar lekker van de tijd die komen gaat!

Groetjes,
Dyonne (6 wkn + 3 dgn zwanger van de 2e)

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
Hoop dat t allemaal voorspoedig mag verlopen en dat je in januari je wondertje in je armen kunt sluiten.

Veel geluk!

liefs Caro

Hoi,
Super!! Gefeliciteerd!!!
Lekker samen kletsen over alles wat er bij komt kijken!!
Geniet ervan. Liefs Melanie

Hey meid !
Van harte met je zwangerschap.
Geniet maar weer lekker van dat kleine wondertje in je buik.

Groeten van Miena !

Terug
Bovenaan