Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Leuk, dat andere forum, maar wel jammer dat je verplicht bent om in te schrijven wil je iets kunnen zien. Als je je niet binnen een week voorstelt wordt je account verwijderd en als te 'te weinig' reageert ook. Niet echt vrijblijvend dus...Of ben ik de enige die dit nogal dwingend vind? Ik bedoel, ik heb niet iedere week geweldig veel te melden denk ik, maar vind het wel fijn om ervaringen van anderen mee te krijgen... Tsja!
jammer dat je er zo over denkt
maar ik heb het forum alleen zichtbaar gemaakt voor leden..
dit idd omdat we zo lekker kunnen kletsen zonder dat zomaar jan en alleman meekijkt
we kunnen daar ook foto's plaatsen en niet iedereen hoeft die te zien vind ik..
en je hoeft echt niet elke dag wat te melden maar zo nu en dan wat schrijven vind ik wel belangrijk...
als is het maar iets keins..
maar goed de meiden die er al bij zijn hoor ik niet klagen en we hebben het gezellig daar..
het is vrijblijvend dus als je niet wilt,, hoeft dat ook niet en dan hoef je je ook niet aan te melden!