@ melian, ilse, bosbesje, wenser, pxdt44

A

Anoniem

Guest
Melian, al stappen richting huisarts gemaakt?

Ilse effe flink balen weer meid

Bosbesje, kun je het een beetje volhouden tot oktober?

Wenser, spannende tijden meid, kan de ingreep je cyclus nog in de war brengen?

pxdt44, hoe is het met jou meid? Druk met verhuizen inmiddels of nog niks gevonden? Hoe gaat het met je nichtje?

Meiden heb effe gewoon een topic voor degenen die al lang(er) bezig zijn. Communiceert iets makkelijker misschien.

Hey supertje, wat lief dat je ernaar vraagt. We zijn vanochtend naar de huisarts gegaan en die heeft ons doorverwezen naar de fertiliteitsarts. Hier kunnen we begin september terecht. Ik verwacht dat we dna-onderzoek zullen krijgen, aangezien het probleem er bij ons niet zozeer zit in het zwanger worden en er op dit moment ook onderzoek loopt bij onze dochter. Erg spannend allemaal.

Moest wel even slikken. Had een paar jaar geleden niet verwacht om op dit punt te belanden. Hoewel we niet mogen zeuren met die heerlijke meid die nu naast me zit te spelen. Het had zoveel rotter kunnen zijn, maar toch... Af en toe voel je je een halve vrouw door die wens die maar niet in vervulling lijkt te gaan. Maar goed, alle hoop is nog niet verloren, dus moet ik ook maar stoppen met die treurige bui van vandaag, haha ;-)

Hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je? Heeft de clomid fysiek veel impact?

Ben ook erg benieuwd naar de anderen.

En fijn supertje dat je er even een aparte topic voor hebt aangemaakt.

Hoi Melian, Ik begrijp echt precies wat je zegt! Aan de ene kant mag je niet klagen want we hebben al een kindje, aan de andere kant beklaag je jezelf stiekem toch de hele dag. En dan wil je ook niet dat jouw verdriet/chagrijnige bui ten koste gaat van de rest van het gezin. Veel succes in september! xxx

Ps. Waarom doen ze eigenlijk DNA onderzoek bij jullie of is dat een privézaak. Je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik vroeg het me gewoon af want ik heb daar in dit kader nog nooit van gehoord.

Dat mag je best vragen hoor. Onze dochter heeft een groeiachterstand en dat begon eigenlijk al in de baarmoeder. Het zou kunnen dat het gewoon een klein meisje is, maar het kan ook dat hier een bepaald syndroom aan ten grondslag ligt en daarop wordt ze nu onderzocht. Aangezien ik nu twee miskramen heb gehad en onze dochter 'afwijkt' van de standaard, zou het kunnen dat dat veroorzaakt wordt door een afwijking in het DNA van mijn man of mij. De kans is groot dat ze dat gaan onderzoeken. Het onderzoek is al eens aangeboden door de geneticus die onze dochter onderzoekt en de huisarts had het er nu ook over. Ik begreep dat ze DNA onderzoek wel vaker doen als iemand meerdere miskramen achter elkaar krijgt... maar ik ben een groentje op dit gebied, dus ik weet het allemaal niet zeker.

Hoe is het bij jou bij je eerste kindje gegaan eigenlijk? Duurde het toen ook een tijd voordat je zwanger werd?

Fijn om te lezen dat de bijwerkingen weer weg zijn supertje. Ik houd mijn vingers gekruist voor jullie.

Hooi dames :)

Hier gaat alles z'n gangetje. We zijn inmiddels al bijna 2 weekjes getrouwd en hebben sinds 1 week een border collie puppy, waar we onze handen vol aan hebben.
We moeten het helaas nog volhouden tot oktober 2014 ja.. pff. Valt echt niet mee en het is voor mij flink doorbikkelen hoor...

Liefss

Terug
Bovenaan