@ melian, ilse, bosbesje, wenser, pxdt44

Nog gefeliciteerd meid, heb je een mooie dag gehad? En al helemaal verliefd op je pup? Lijkt me een heerlijke afleiding.

Hoi melian,

Het dna onderzoek krijg je inderdaad aangeboden na meerdere miskramen, 1% komt er iets uit waardoor een gezond kindje krijgen een wonder zou zijn.
Wij hebben de onderzoeken en al de andere onderzoeken gehad ivm met meerdere miskramen. 5 in totaal.
2voor onze dochter en 3 na onze dochter, nu 15 weken zwanger van de 2e dus er is hoop!
Blijf vooral geloven en genieten van je dochter en de dagelijkse dingen. Al zal dat soms moeilijk zijn.

Veel succes en sterkte

@supertje dank je wel! We hebben een prachtige dag gehad met alles erop en eraan. We hebben echt genoten.
Onze pup is echt een schatje.
Maarja, je blijft toch bezig met je kinderwens. Maar het is idd een mooie afleiding.

Sterkte voor iedereen!
Xx

Hallo allemaal,

Leuk om te horen hoe het met iedereen gaat.
Ook al is niet alles "leuk" bij iedereen.
Hier nog geen zwangerschap. Het rare is...des te langer het duurt des te laconieker ik word. Ik heb net mijn eisprong gehad. Dit keer was hij overduidelijk. Vorige maand 2 weken overtijd.
Heel vreemd, had op het eind ook echt symptomen...dus dacht echt zwanger te zijn.
Na anderhalve week getest en negatief. Paar dagen later werd ik ongesteld.
Nu weer 2 weken afwachten....
Succes en sterkte allemaal!

@Bosbesje: Gefeliciteerd! Zowel met je huwelijk als met de pup.Heb je je handen al vol aan het beestje? ;-)

@Dora-84: Dankjewel voor je berichtje. Het is fijn om te lezen. We gaan het zien... We zijn de moed nog niet verloren. Jij heel veel succes met je zwangerschap. Ik wens je een prachtige roze wolk toe.

Iedereen succes met alle medische molens, afwachten en hopen!

Terug
Bovenaan