@ Melian

Lieve Melian,

Heel veel succes gewenst morgen in het WKZ! Ik ga voor je duimen dat je kindje lekker is gegroeid. En daar heb ik nu tijdens mijn verlof alle tijd voor, dus ik stuur al mijn positieve energie jouw kant op!

Veel succes en ook veel plezier. Het is toch elke keer weer heerlijk om naar je hummeltje te kunnen kijken!

Ik hoop morgen goede berichten van je te krijgen!

Veel lieve groetjes,
Marieke
 
P.S. zit jij ook op Facebook ofzo? Ik ben inmiddels erg benieuwd naar je ;-)
Volgens mij hebben we aardig wat overeenkomsten: jij 31 en ik 32 jaar, allebei ons eerste kindje, allebei een klein kindje en we wonen ook nog bij elkaar in de buurt...

Je vindt mij in ieder geval als Marieke Salah-van Dam.

XXX
 
Wat ontzettend lief! Dankjulliewel :)

Ik denk dat jullie duimen en positieve energie geholpen hebben, want ook voor ons leverde het bezoekje aan het WKZ een geruststellend bericht op.

Ons meisje is geen reus, maar ze groeit wel gestaag door. Het hoofdje, rompje en gewicht liggen nu ongeveer een ruime week achter op schema (maar dus nog wel binnen de curve). Bij haar beentjes en armpjes varieert de achterstand van twee tot vijf weken (iets buiten de curve). In vergelijking met een maand geleden is de achterstand ongeveer gelijk gebleven en bij sommige botjes zelfs afgenomen. Het ziet er dus naar uit dat ons dametje gewoon lekker en eigenwijs haar eigen tempo volgt daarbinnen. Groot gelijk heeft ze eigenlijk ook. Ze hoeft nog niet per se in de pas.

Een vervolgafspraak was niet nodig. Het enige wat ons werd aangeraden, was om bij de bevalling alle schema's en papieren mee te nemen en haar goed te laten bekijken door de kinderarts. De man die de echo afnam keek naar mijn proporties en merkte op dat mijn bovenarmen toch ook wel aan de korte kant waren. Tel dit op bij de opmerking van de echoscopiste tijdens de pretecho, doelend op mijn benen: "Ze heeft die korte pootjes van jou.", en ik krijg met terugwerkende kracht een complex, haha!

Voor mij is het nieuws dus (gelukkig) niet veel anders dan voor jou Marieke. Grappig hoeveel overeenkomsten er inderdaad zijn. Ik heb geen facebook, maar je kunt me wel vinden op Hyves (ik ben niet zo heel actief hoor), arwen79.hyves.nl

Nu mijn bedje in. Nu ik gerustgesteld ben, gaat mijn lijf ineens exit. Ik voel me doodmoe :)

Heel veel liefs en nogmaals heel veel dank!
Melian
 
Ha Melian,

Wat een heerlijk nieuws! Ik heb de hele dag het forum gecheckt... zo benieuwd was ik ;-)

Echt grappig hoeveel overeenkomsten er zijn tussen ons twee als mama's (ook allebei korte pootjes en uit proportie haha) en onze hummeltjes in spe! We gaan ontzettend gelijkop. En die twee ukkies zijn gewoon heerlijk eigenwijs...

Ik ben echt vreselijk blij voor jullie en wat heerlijk dat jullie zijn gerustgesteld.

En wat kan ik me goed voorstellen dat je nu helemaal doodmoe bent. Is vast alle spanning die er nu uit komt. Geef er maar lekker aan toe, je lijf heeft het blijkbaar nodig.

Ik heb gisteren bijna de hele dag geslapen. Maandagavond ging 'het licht uit' en dat ging pas gisteravond weer aan. Ik denk dat alle opgebouwde moeheid er dubbel en dwars uitkwam. En nu voel ik me gelijk een stuk beter.

Maar goed meis, ga lekker genieten van het wondertje in je buik. En wij weten dat het cliché waar is hè: klein maar fijn :)

Veel liefs, Marieke
 
Hai Marieke,

Die vermoeidheid kwam er inderdaad goed uit gisteren en ik denk dat dat na vandaag nog wel even zo zal blijven (vandaag laatste werkdag, jippie!!). Niet erg, want het is gecombineerd met het heerlijke gevoel van opluchting :)

Ben jij lekker aan het genieten van je verlof? En hoe staat het met alle voorbereidingen? Ben je de afgelopen dagen al ergens aan toe gekomen, of ben je eerst lekker je rust aan het pakken?

Inmiddels heb ik je trouwens toegevoegd. Zag ik nou goed dat jij in 2010 ook getrouwd bent in 't Kerckebosch?

Klein maar fijn! Zo is het! :)

Liefs,
Melian
 
Terug
Bovenaan