@ Melian

Ha Melian,

Ik zag op jouw Hyvespagina prachtige trouwfoto's staan (wat was je mooi zeg!). Maar, ben jij dan ook in Kerckebosch getrouwd? Wat ontzettend grappig en toevallig zeg!
Wij zijn er overigens niet getrouwd, maar hebben er het hele middag- en avondgedeelte gedaan. Wat een geweldige locatie hè!

Geniet er maar lekker van dat dit je laatste werkdag is. En daarna kun je lekker toegeven aan de vermoeidheid en ook een hoop leuke dingen gaan doen.

Ik heb de afgelopen dagen nog niet heel veel gedaan, maar ik wil zometeen vast de enveloppen van de geboortekaartjes gaan bestellen en die gaan schrijven (in het kader van de bezigheidstherapie, haha). Daarnaast wil ik nu echt eens goed met de 'uitzetlijst' aan de slag en dan met name alle kleine spulletjes, van badthermometer tot haarborstel tot hydrofielluier etc.

En verder ben ik heerlijk aan het lummelen en luieren. Ik merk dat ik dat toch wel erg goed kan ;-)

Ik wens je vandaag een heel goede en fijne laatste werkdag! En dan... op naar het grote genieten en het lange slapen (zolang het nog kan).

Veel liefs, Marieke
 
Terug
Bovenaan