melk drinken

Hoi Shivana,

Dit is want het CB bij mij zei maar ik heb wel gemerkt dat alle CB's verschillende adviezen geven dus misschien dat je het een keer bij jou CB kunt vragen als je er weer bent.
Sven krijgt per dag ook ietsie meer hoor. 's Ochtends krijgt hij 200 cc melk voor zijn papfles en het pyjamapapje 's avonds is 240 cc dus dat is ook al 40 cc meer dan voorgeschreven. Maar ja, ik laat mijn kindje echt geen honger lijden hoor. Sven heeft het gewoon nodig.
Misschien dat je haar 's middags iets anders kunt laten drinken? Sven drinkt overdag ook sap ipv melk.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Haha ik weet het nog leuker gemaakt!!
Hij krijgt 3 flesjes (ochtend, middag en avond)!!!

Hij wil verder bijna niks anders drinken... Soms krijg ik met moeite wat limonade binnen...

hoi!

puck krijgt ook nog 3 flessen melk, 's ochtends, 's middags en 's avonds.
omdat ze koemelkallergie heeft (en dus geen zuivel binnenkrijgt) lijkt mij het logisch dat ze deze melk blijft drinken.

groetjes!
debby (mv puck 8-6-07)

p.s. heb trouwens nog nooit gehoord dat ze  max. 400cc melk  mogen??

nou ben blij dit te lezen,anouk krijgt smiddags n savonds ook nog melk uit een fles.soms lijkt het of ieder kindje al uit een beker drinkt.ze weet wel hoe het drinken uit een tuitbeker of een gewone beker moet maar dan drinkt ze nietzo veel.anouk krijgt sochtends pap met 180cc melk,dan smiddags bij het brood 120cc en dan savonds nog 200cc.maar nu lees ik dat 400cc genoeg is,zou kunnen proberen iets anders te geven bij het brood.
gr petra

hoihoi,

Levikrijgt ook gewoon nog 3 x melk uit een fles (3 x 180), door zijn koemelkallergie krijgt hijook verder nog geen zuivel (zijn nu wel wat aan het proberen).
De rest van zijn drinken krijgt hij uit een tuitbeker of zo'n beker met een rietje. Uit een beker kan hij ook wel maar vind het zo gedoe en alles wordt smerig dus daar heb ikniet zo'n zin in.
Ikvind het heerlijknog zijn flesje hoor lekker tegen me aan en dan meestalzijn bedje in.

groetjes chimene

Alice krijgt alleen savonds nog een fles en die hoop ik ook nog heel lang zo te houden! veel te gezellig zo voor het slapen gaan.
Overdag drinkt ze uit een rietjesbeker, een tuitbeker snapt ze ook wel aardig maar dan drinkt ze amper wat en dat ze hem dan schuin omhoog moet houden weet ze nog niet. Alleen liggend op de grond gaat dat goed. Sinds we de rietjesbeker hebben drinkt ze een stuk meer.
Bij het eten krijgt ze dan melk in die beker en tussendoor water of roosvicee.

Groetjes

Terug
Bovenaan