Melk uit borst: Zwanger of niet??

Elf maanden geleden ben ik via een keizersnede bevallen van een prachtige zoon. 7 maanden borstvoeding gegeven. Na 2 maanden gaf mijn borsten geen vocht of melk meer.
Weer maanden later doen wij een leuke poging om nog een keer zwanger te raken....deze week kwam er prompt weer melk en vocht uit mijn borsten zetten. Ik schrok er best wel van...Ik voel  dat mijn borsten  af en toe opzetten.
Zou ik weer zwanger kunnen zijn?????Ik vind het zo vreemd?!

hoi mama van cindy...

pffff je geeft me wel moed hoor.. hier hetzelfde verhaal.. vocht uit mijn borsten..
nooit heb ik dit gehad.. en ik zit na mijn eitje..
rond het weekend is mijn NOD.. dus spannend..

greta

Beste allemaal

Allereerst Cindy gefeliciteerd!!!!!
Ik heb ook last van vocht uit mijn borsten en heel soms voelen ze een beetje gespannen aan.   Verder heb ik geen zwangerschapsverschijnselen! Ja, ongi krampen, maar die had ik vorige maand ook al.
Ik vind het nu wel spannend worden  mijn NOD. Wanneer dit precies zal zijn weet ik niet. Ik vermoed zondag. Weet namelijk nog niet helemaal wat mijn cyclus is. (2e ronde)

Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden.

Groetjes, Sarah

Ik dacht toen ik 1.5 week terug toch bloedverlies had dat 't fout was gegaan na 8 weken te zijn en nu geven beide borsten melk dat is mij nog nooit gebeurt en 't zou onze 1e kindje worden alleen die plastesten zeggen iedere keer dat 't negatief is.... ik denk dat ik morgen maar een afspraak ga maken met de dokter...

Terug
Bovenaan