melk??

A

Anoniem

Guest

heey dames

ik heb een vraag vanaf wanneer kregen jullie melk?
ik ben nu 17weken precies en kneep net in mn borsten en er kwamen allemaal druppels uit ik had al vaker wat maar nu als ik knijp dat druipt het echt

groet patricia

Leuke vraag, ik ben benieuwd naar de antwoorden.
Ik ben bijna 30 weken zwanger en heb nog nergens last van, ik vraag me juist af of het nu niet een keer moet gaan komen...

haha das wel een verschil ja ik ben pas 17weken dus en het is gewoon mn eerste maar ja ik ga nu elke keer naar mn borst kijken haha
en het ruikt ook gewoon na baby melk zeg maar haha vet vaag

groetjes

hoi hoi,

ik ben nu 18weken en 6dagen en ik heb het ook en ik had het bij de 1e zwangerschap ook en het was idd melk eerst is het wat doorzichtig en daarna word het wit(witter) bij mij teminste en waarschijnlijk ook bij jou

groetjes veel liefs samantha

Hoi,

Ik ben ruim 38 weken zwanger en heb ook nog geen melk gezien. Dit is mijn
eerste zwangerschap.
Volgens mij is het gewoon bij iedereen verschillend (net zoals de 'buikgroei').
Sommige lekken wel al melk tijdens de zwangerschap en bij anderen komt
dit pas na de zwangerschap.

Groetjes Rinszz 38,5wk

Pfff, gelukkig om uiteindelijk jouw reactie te lezen, Rinszz!! Ik ben bijna 38 weken, en heb nog nada-noppes gezien! Blij om te lezen dat ook dat normaal is...

Hoi Patricialut,

Ik ben bijna 18 weken en maakte net voor het eerst hetzelfde mee! Een hele stroom vocht uit een borst. Volgens mij verschilt het idd per persoon. Hoop alleen niet dat we dit de rest van de tijd gaan houden, anders kunnen we nu al aan de zoogcompressen! :)

groetjes, Flora

ja het verschilt idd per vrouw, ik heb geen druppel verloren echter na mijn bevallin geloof ik ingehaald (het droop er non stop uit)

zoogkompressen zijn fijn want het geeft niet zo'n mooie vlekken, goede beha's dragen zonder beugels he meiden? das beter voor je borsten.

Je hebt ook van die fijne lilypadz als je toch effe zonder maandverband in je beha wilt hihi

Terug
Bovenaan