melk??

Hoi,
Ik ben 34 weken zwanger van de 6e en heb nog nooit last gehad van lekkende borsten tijdens de zwangerschap! Dat zal bij iedereen verschillend zijn en het zegt niets over het feit of je wel of geen borstvoeding zou kunnen geven.

Francien

Hoi,

Ik ben 23 weken zwanger van de vierde en heb ook nog nooit lekkende borsten

gehad tijdens een zwangerschap.

Ook na de bevalling en tijdens de borstvoedingsperiode had ik bijna geen last.

Alleen op stuwing dagen en na het slapen (door de druk op je borst haha).

Mij lijkt het idd wel lastig als je het nu al erg hebt. Ach, je moet er iets voor over hebben toch haha.

Groetjes,

Vanessa

quote: Flora reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-09-2007 20:16:00'));

Hoi Patricialut,

Ik ben bijna 18 weken en maakte net voor het eerst hetzelfde mee! Een hele stroom vocht uit een borst. Volgens mij verschilt het idd per persoon. Hoop alleen niet dat we dit de rest van de tijd gaan houden, anders kunnen we nu al aan de zoogcompressen! :)

groetjes, Flora

heey flora
ja idd ik hoop het ook niet haha ik ga nu elke keer automatishe naar mn borsten kijken
en ze doen nu ook meer zeer laatste dagen mss komt dit door de melk maker zeg maar haha

groetjes patricia

ik weet niet meer wanneer ik het eerste beetje in mijn bh zag, geloof met 20 weken. maar wees blij als je het nog niet hebt... ik lek nu door... (26 wk). echt heel vervelend. heb nu demakupe in mijn bh, maar ga vandaag in de pauze toch maar zoogcompressen scoren want het werkt niet genoeg.....

Terug
Bovenaan