Melk

Hoi,

Hier wordt helemaal geen melk gedronken. Marissa vindt het niet lekker en wij ook niet. Ik kan er zelfs echt niet tegen en word er ziek van. Ze krijgt wel af en toe een toetje dus wel iets van melk en we eten af en toe pannenkoeken, maar ik vind persoonlijk melk het meest overgewaardeerde product en kan me er dus niet druk om maken

groetjes Linda

Hoi,

Bas komt wel aan die 300 cc. Veel meer vaak zelfs. Hij drinkt voor hij het 's  avonds naar bed gaat altijd een fles warme melk. Hij drinkt bij de boterham wat melk (koud is hij er niet zo gek op, maar daar moet hij toch maar aan wennen). Hij is dol op yoghurt en vla, dus hij eet meestal een flinke toet.
Als hij het 's nachts lang ligt te pruttelen, dan krijgt hij ook nog een flesje warme melk. Dat is soms een paar dagen achter elkaar en dan weer een hele poos niet.

Ik hou me niet zo aan de richtlijnen van het CB.

Groetjes, Karin

quote: Linda_mv_Marissa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-05-2009 22:45:13'));

Hoi,

Hier wordt helemaal geen melk gedronken. Marissa vindt het niet lekker en wij ook niet. Ik kan er zelfs echt niet tegen en word er ziek van. Ze krijgt wel af en toe een toetje dus wel iets van melk en we eten af en toe pannenkoeken, maar ik vind persoonlijk melk het meest overgewaardeerde product en kan me er dus niet druk om maken

groetjes Linda

Dat denk ik nou dus ook!!!!

Isabelle drinkt 180 cc   s ochtends en 180 cc s avonds uit een BABYFLES!! hihi Ook eet ze iedere avond een schaaltje yoghurt of een danoontje. Voor mijn gevoel is dat wel genoeg...en anders ìs het pech hoor! haha Ik ga haar niet nog meer melk geven.

Groetjes Babybelle

Ik geef Feline melk bij het ontbijt en bij de lunch, maar soms thee, het ligt er aan. En altijd toetje 's avonds.
Moet zeggen dat melk ook niet erg goed is hoor. Want er zitten heel veel groeihormonen in. Dus ze krijgt niet te veel.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan