melk

Merken de moeders die nu gewone melk geven ook verschil in de ontlasting? Vanaf Nutrilon 2 heeft Laura erg harde ontlasting, volgens cb komt dit omdat er veel ijzer inzit. Nu hoop ik dat als we overgaan op gewone melk dit beter wordt. Zou dat kunnen? Ik ben van plan in één keer over te gaan en dan zien we wel hoe ze het vindt.

hoi meiden,

daniël dronk in het begin alleen gewone melk als het warm was, later lustte hij pas gewone koude melk.

kan iemand mij uitleggen waarom het perse halfvolle melk moet zijn?
wij drinken namelijk altijd magere melk, en geven dit ook aan daantje, en volgens mij doet hij het er gewoon goed op.
(qua lengte en gewicht groeit hij gewoon normaal door)

alvast bedankt voor de uitleg,
liefs marina

Hoi marina,

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had ik een keer ergens gelezen dat het beter is halfvolle melk te geven, omdat daar bepaalde vetten of zoiets in zitten, die je kindje nodig heeft. Maar ach, als het het goed doet op magere melk, dan is dat toch ook prima??
Yordi krijgt wel gewoon hafvolle melk, maar dat is meer omdat we dat altijd in huis hebben. Me man drinkt altijd halfvolle melk.( ik niet, want ik lust geen melk)

Liefs marielle

Peuters hebben idd. vet nodig omdat ze veel groeien. Voor mijn magere sprieterige 3 jarige raadde het cb zelfs volle melk aan.

bedankt voor jullie reactie,
aangezien daantje lekker spekwangen heeft, en een onderkinnetje... hihi,
en zn bovenbeentjes ook lekker stevig zijn... maak ik mij om die vetten niet zo druk.

maar bedankt,
liefs marina

Terug
Bovenaan