MELKACHTIGE AFSCHEIDING???????wie weet wat dit is..

hoi meiden.,

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen,,
Ik heb sinds een aantal dagen (week) enorm veel last van melkachtig afscheiding ( is wat plakkerig, dik meestal, maar niet altijd).
Sorry voor het wat onsmakelijke!!

Ik heb vrijdag 10 augustus mijn NOD. (vandaag over een week)

Heeft iemand hier ook wel eens last van gehad of weet iemand wat dit is dan hoor ik het graag!!

alvast bedankt,,
liefs kleintje

he kleintje,

Zou het niet van je ei zijn ?? als je het al een paar dagen heb kan dat wel, dan heb je gewoon iets later je ei gehad.

Het blijft gokken natuuurlijk, ik weet het  natuurlijk ook niet.

xxx Bambi

Ik heb het nu ook al een paar dagen!
Zou ik dan toch mijn ei hebben gehad????
joost mag het weten...........................
Kan je dus ook niet verder helpen, sorry!!!

He,

Ja nu je zegt ik had dat vorige week ook en moet mijn ei toen ook al gehad hebben. mhhh wat zou het zijn????. ik ga ff googelen miss dat we dan wat wijzer worden.
als ik iets heb hoor je het.

xxx Bambi

Hoi

Ja het lijkt mij juist het slijm dat hoort als je erg vruchtbaar bent maar jij zegt dat je over week je NOD hebt dus kan dat eigenlijk niet dus erg vreemd wnat overal staat als je dat hebt begin of ben je het meest vruchtbaar

nadia

hoi,

miss is dit wat ?

Als de witte afscheiding niet stinkt of jeukt kan het komen door de invloed van progesteron (een hormoon).

en dit hormoon hoort toch ook hoger te zijn tussen eisprong en evt menstruatie, want dit zorgt er voor dat het baarmoederslijmvlies dikker wordt zodat het eitje kan nestelen ??? bij de één kondigt dit een menstruatie aan en bij de ander was het een onderdeel van zwanger zijn, klopt dit ??

Ja, dat klopt.

Dit heb ik gecopieerd van een medisch forum. Dus nu weten we eigelijk nog niks, aleen dat of je bentn zwanger of je word ongie. hahaha

schiet niet op he.

xx Bambi

hier nog wat dingen.:

Wat gebeurt er met het slijm na de eisprong ?

Volgens mij is er op het oog geen verschil. Wat je wel  
                                                               vaak  hoort  zeggen is dat het meer is als je zwanger bent.

hier nog iets:

Rond de 13e dag na de eisprong duikt de afscheiding van het progesteron naar beneden en in mindere mate ook die van oestrogeen. Het baarmoederslijmvlies wordt niet meer gestimuleerd, sterft af en wordt afgestoten. Dit is het begin van de vierde grote gebeurtenis in de cyclus : de bloeding (menstruatie, maandstonden of regels).

Terug
Bovenaan