MELKACHTIGE AFSCHEIDING???????wie weet wat dit is..

WHAHAHA nu weten we inderdaad nog niets, ongi of zwanger, moest er wel mee lachen..

ja het is echt dubbel het kan gewoon allebei..
nou we wachten gewoon af en we zien wel waar het naar toe leidt..
kom straks weer naar het klus forum!!

kussies kleintje

Hallo Kleintje,

Ik heb dit nu ook sinds gisteren(gisteren iets roze/geel) en nu zoals jij het beschrijft. Ik heb mijn ei vorige week zaterdag of zondag al gehad. Mijn NOD is 12 augustus en de jouwe 10, en jij hebt het al een aantal dagen, dus dan klopt het eigenlijk wel. Heel stom maar ik zit nu in de 10e ronde maar weet eigenlijk niet zo goed als ik dit altijd zo heb. Heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan, nu jij erover schrijft denk ik van 'hey dat heb ik ook"! Laten we dan maar hopen dat het bij innesteling hoort!

Liefs Yvonne

Hoi meiden,
Ik had dit ook ongeveer een maand terug. Mij is toen dit verteld:
“Het veroorzaakt wordt door het hormoon prolactine. Het kan geen kwaad, maar het is zaak dat je niet je borsten en tepels blijft stimuleren door erin te blijven knijpen om te zien of het vocht er nog is. Als je namelijk een te grote productie krijgt van prolactine, kan je lichaam denken dat je zoogt en zal het een eispong uitstellen”.

Nu zitten een paar van jullie waarschijnlijk na je ei, maar misschien kunnen jullie kijken wat google zegt over prolactine na je ei . . . .

Blijkbaar komt het erg vaak voor dus je hoeft je er in ieder geval geen zorgen over te maken.

Wel spannend. Misschien is het wel een teken!!

Succes ermee!!!

Liefs,

Sara

he meiden,

bedankt voor jullie reacties, kei lief!!

Ben blij te horen dat ik niet de enige ben, was al bang dat ik iets engs had of zo..
Nou ik hoop natuurlijk dat het een teken van zwangerschap is maar ja, gewoon afwachten en geduldig zijn..
geduld is een schone zaak!! haha..

Lieve meiden ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn..

kussies kleintje

Terug
Bovenaan