melodramatisch

Ik heb nog een zus, broer en broertje mijn man heeft een zus en 2ling broertjes

Ik heb hrt altijd gezellig gevonden een groot gezin vooral met feestdagen nu zijn we als we bij mijn ouders zijn met 10volwassenen en 3kinderen.. Ja het is vol luidrustig maar ow zo gezellig

ik heb 1 broer en mijn man 2 zusen
en als we met de fam van mijn man bij elkaar zijn
is het best druk wand zij hebben 3 en 2 kinderen
allemaal volwassen maar toch, kan dat best druk zijn. maar ook wel weer gezellig . maar dat is bij ons,
niet de reden dat er niet meer komen (bewust)
wand zeg nooit nooit. maar het licht nu ook
aan onze gezondheid mijn man heeft een zlechte rug hernia gehad en ik nu ook dus we vinden ons nu niet sterk genoeg voor nog een kleintje.

ik heb 1 broer en mijn man is enigst kind...

misschien daarom wel mijn wens voor meer kindjes hoor....

Maar merk wel al dat deze zwangerschap anders is als met jorn. toen had ik nergens last van... tjah beetje exceem....... maar nu??

Ben al de hele week misselijk... en niet alleen s'ochtends maar gewoon de hele dag. ik heb al geen eetlust meer........ en voel me echt moe.......

bluh!!

oh wat vervelend dat je je zo voelt! maar hou in gedachte dat het voor een goed doel is ;-) en misschien een meisje hahaha als je de mythe moet geloven.

ik kom uit een samen gesteld gezin, mijn ouders zijn gescheiden en allebei opnieuw getrouwd. ik heb 1 ´echte´zus en 1 ´echt´ broertje (zo noem ik dat maar haha) 2 stiefzussen en 1 stiefbroer, dus bij ons waren de weekenden ook altijd druk of we nou bij mijn moeder of vader waren..
ik heb ook altijd gezegd dat ik min 2 kinderen wilden en meer is altijd welkom ;-)

nou ja ik heb er al vier hihi en als het aanmij lag kwamen er nog wel meer maar manlief wil echt niet meer :-(.

en anna-lovely toen ik zo de hele dag misselijk was waren het meiden bij de jongens minder hihi

en supertje is ook om melodramatisch van te worden hoor had ik ook

Terug
Bovenaan