mengelmoesjes

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ben even nieuwschierig....

Mijn kleine wordt een mengelmoesje... ikzelf ben half nederlands/half hindoestaans en mijn vriend is marokkaans.

Zijn er nog meer aanstaande moeders die een mengelmoesje krijgen...???

Groetjes Christie

Hoi,
Wij krijgen een halfbloedje, dus niet zo spectaculair als jullie kindje met 3 verschillnede nationaliteiten. Ik ben gewoon blank en mijn vriend komt uit zuid amerika. Ben benieuwd hoe de kleine er straks uit ziet.
Groetjes Rene, 33w+2

hoi,

ik Nederlands, mijn man -net als de jouwe- Marokkaans. Krijgen dus ook een halfbloedje. Hebben al een zoontje van 14 maanden en die dus ook. Mooiste kereltje van de wereld  (hahaha, al ben ik natuurlijk bevooroordeeld!!!)!

groetjes,
Mienetje

hoi dames!

ik krijg ook een mengelmoesje.
ikzelf ben op en top nederlands (op dat hele kleine beetje duits na...) en mijn vriend is een echte afrikaan (nigeriaan), kompleet met bruine huid, flinke neus, en kroeshaar.
de meeste mensen zeggen meteen:'o, wat een mooi kindje zullen jullie krijgen". en dat denk ik ook, want je eigen kind is natuurlijk altijd de mooiste...toch??

het duurt wel nog even, we zijn in april uitgerekend. en jullie?
zijn jullie ook bezig met cultuurverschillen in de opvoeding?

wil

hallo, ook wij hebben al een en krijgen als het allemaal goed gaat in maart ook een halfbloedje nederlands/surinaams, ik vind het zelf erg leuk onze dochter nu 6 krijgt van allebei de culturen wat mee en ik merk dat ze daardoor wel heel ruimdekend is en zich goed kan aanpassen, zelfs op familiebezoek in suriname zonder stromend water en al het andere luxe dat ze gewend is was ze  binnen een dag gewend , ik vond dat heel bijzonder!         liefs

Ja wij krijgen ook een megelmoesje. Mijn vriend is engels (woont en werkt ook daar) Ik ben nederlands en  bleekscheet :) woon en werk hier in nl. Verder is mjn vriend is geadopteerd en zijn vader  komt ergens  uit het caribish  gebied.  Zijn moeder  is dan  blanke. (verder weten we niets van zijn geboorte ouders)

Dus dat word ook een lekker megelmoesje van verschillende kleurtjes, talen, culturen etc.
Vlgs mij juist heel bijzonder zo krijgt het kindje hopelijk het mooiste uit beide werelden.

lottie
32wk

Tja, halfbloedjes zijn het mooiste, toch?! Mijn vriend is half Indonesisch en mijn dochter (nu inmiddels 3) leek bij de geboorte meer op hem: bijna zwart haar, getinte huid, maar wel mijn blauwe ogen. Helaas is haar donkere haar toch nog blond geworden, maar ik denk dat ze later wel weer donkerder wordt. Ze is nu donkerblond, net als ik, maar ik was als kind lichtblond.
Mijn schoonzus heeft 2 half Antiliaanse kinderen: lichtblond kroeshaar, lichte huid  en lichtblauwe ogen, maar dan toch ook weer die Antiliaanse neus.

Wat leuk zeg al dat gemeng...........
ons kindje wordt ook een combietje.
Mijn man komt uit Guinee, West- Afrika, en hij was de donkerste variant die er  te vinden was  was....hihihihi... ....en zelf   ben ik Nederlandse...........
Ik heb begrepen dat een mengelmoesje van zwart en blank de eerste dagen nog wat kan  bij kleuren. Dus eerst vrij licht en dan later de uiteindelijke kleur.
Iemand hier ervaring mee of meer info over???

Succes allemaal met de zwanerschap.........

Terug
Bovenaan