mengelmoesjes

Hoi!

Wij krijgen er binnenkort ook twee mengelmoesjes (Afropeaantjes) bij! Een mix van Sudanese en Nederlandse genen!

Onze eerstgeboren dochter was inderdaad behoorlijk blank toen ze werd
geboren. Ik was blij dat ze verder overduidelijk op haar vader leek!!
Haha! Je zou er nog ruzie om krijgen!!

Mijn man heeft niet de donkerste huidskleur die in Sudan voorkomt. Hij
is een beetje een middelmaatje. (Je hebt daar eigenlijk alle kleuren
van mediteraans tot diep-donkerbruin). En ik ben een blondje. Onze
dochter heeft inmiddels qua kleur redelijk het midden opgezocht
(caramel) en ze heeft mooi golvend bruin haar (en niet zwart, zoals we
hadden verwacht) en bruine ogen (geen bijna zwarte, zoals pappa).
Iedereen vindt haar een plaatje!!

Ik ben benieuwd naar onze tweeling!! Nog éven geduld!!

Groetjes van Sisi,

37+1.

Ik kom zelf uit Brazillie en mijn vriend uit suriname dus we zijn benieuwd hoe onze kleine er uit komt te zien.

gr lineke   13w1dag.

Oooooo... ik krijg zelf vast zo'n saai Hollands kindje met blond haar en blauwe ogen (waar ik overigens niet minder van zal houden, haha!) Ik had ooit een vriendje van zwarte Amerikaanse afkomst - dat was wel een mooi mix geweest, haha! Maar ja, de liefde van m'n leven is Duits, met bruin haar en donkerblauwe ogen. En op m'n kindje word ik vast ook heel verliefd :)

Hi ueberhilde,
Wel lief zijn hè?!
Hollandse kindjes zijn net zo mooi. X

Mijn man en ik zijn allebei surinaams met beiden surinaamse ouders. We zijn allebei een beetje donkerbruin. Maar surinamers zijn ook een mengelmoes. Zo is mijn schoonmoeder half hindoestaans en mijn vader heeft indiaans bloed & hindoestaans bloed. Dus ook al zijn wij volle surinamers, ons kindje wordt sowieso een mengelmoesje. Ik hoop alleen dat hij wat donkerder is, mijn neefjes en nichtjes hebben ook beide surinaamse ouders maar ze lijken net halfbloedjes. Terwijl beide ouders volbloed surinamers zijn. Bovendien veranderen ze de eerste paar weken nog van kleur. Mijn nichtje was heel erg wit bij de geboorte en nu bijna 4 jaar later heeft ze echt een kleurtje (ondanks dat ze op een halfbloedje lijkt).
Dus het wordt ook heel spannend voor ons om te zien hoe ons kindje eruit gaat zien.

Uiteindelijk is het belangrijkste dat het kindje gezond is en dat geldt voor iedereen (denk ik)!!!!

Ook wij krijgen een mokka kindje hihihi. ik ben Nederlands/belgisch en mijn vriend is surinaams/indonesisch/grieks en hindoestaans....hahahaha snappen jullie het nog?? ik heb hier lang op moeten oefenen hoor wilde ik alles uit mijn hoofd lkennen lol.
ach maakt niet uit zolang het maar gezond is toch!!

veel succes met natuurlijk jullie allermooiste kindje van iedereen!!..:)

liefs sweety

Wij krijgen ook een tweede mengelmoesje. Ikzelf ben half surinaams waarvan een beetje chines en half nederlands waarvan een beetje duits en mijn vriend is antiliaans. Dus ben weer benieuwd hoe deze knul eruit komt te zien.

Hoi lieve allemaal,

ik krijg ook een mengelmoesje: ik ben gewoon een lichte (roodharige) nederlander hahaha, en mijn vriend is punjabi (pakistaans) met iraans bloed. Ik ben erg benieuwd want het wordt vast prachtig, maar gelukkig zeggen alle moeders dat over hun kinderen!

mijn net zo blanke zus heeft een venezolaanse (ex)man en die hebben ook een prachtige dochter, die mooie indiaanse trekken heeft.

wel zie ik inderdaad bij veel van de gemengde kinderen van mijn vriendinnen dat in de peutertijd het haar wat blonder is en dan later toch weer donkerder wordt.

veel plezier met jullie prachtige kindjes!
liefs, marjo 19wkn

Terug
Bovenaan