Mening naam

Hallo,

Ik ben hier anoniem aangemeld omdat ik graag jullie mening over een naam wil hebben...

Wij hebben een naam voor een meisje in gedachte maar het is een hele aparte naam en ben toch wel nieuwschierig wat de reacties hier op zullen zijn..

Het is een meisjesnaam: Quia (spreek je uit als kwia)

Graag reacties!! Wij zijn overigens een gewoon Hollands stel ;-)

Bedankt alvast
 
Ik vind het wel heel apart maar als ik eerlijk mag zijn: niet echt leuk maar goed....namen zijn heel persoonlijk en als jullie het een mooie naam vinden, moet je het zeker doen!

Succes met jullie beslissing! Liefs
 
Sorry, ik vind hem niet leuk.
Maar meningen verschillen en als jullie hem leuk vinden moet je het doen.
Je kindje zal altijd moeten uitleggen hoe je het schrijft en uitspreekt. Maar nogmaals, het is jullie keus.
 
is ook niet mijn smaak ;) maar gelukkig heeft ieder zijn smaak toch?! tis net zoiets als 'quirijn' maar dan de meisjesvariant! vind het niet gek hoor en gewoon doen wat jullie mooi vinden! alleen moet het wel altijd gespelt worden idd, maar dat heb je bij zoveel namen! succes!
 
Het is apart en ik vind het wel leuk. Maar ze zal altijd moeten vertellen hoe je het schrijft. Tevens vind ik het met de uitspraak erg lijken op kia, het automerk.
 
als jullie hem mooi vinden moet je het doen.
let wel dat jullie kind het altijd zal moeten spellen, en voorzeggen hoe ze het moeten uitspreken.
dat kan zó vervelend zijn.
sommige kinderen raken hier echt gefrustreerd van.(werkervaring met kinderen)

het staat wel mooi, maar als uitspraak vind ik het niet bijzonder.

succes
 
Terug
Bovenaan