Mening naam


Inderdaad bijzonder! Als ik het zou zien staan, zou ik het uitspreken als Kia. Zonder w dus. Dat zou verwarrend kunnen zijn.

Verder ben ik het met de dames eens dat je kindje een leven lang aan het spellen is... En dat lijkt me minder fijn.

Veel succes!
 
Hoi meiden

Bedankt voor de reacties! Heel verschillend haha. Over het spellen hebben wij het ook al gehad.. Maar mijn vriend heeft een simpele hollandse naam en dat moet zelfs altijd gespelt worden omdat het anders fout geschreven word..
Nou hebben we de naam gehoord en ben ik zelf gaan kijken hoe je het schrijft.. Aan t automerk Kia heb ik ook gedacht maar dat schrijf je heel anders.. Er zijn zelfs mensen die hun kind letterlijk mercedes noemen.

Misschien dat een andere manier van schrijven duidelijker is maar ik vind Kwia letterlijk geschreven geen gezicht. En gelijk ook minder leuk..

Ik vind een meisjesnaam ook heel moeilijk want ik hou van apart en dus absoluut niet van de top 10 emma sofie fleur pleun dan zit ze straks in de klas met nog 2 emmas, 3 sofies en een fleur. Dat hoor je al zo veel daar heb ik niks mee.

En het is inderdaad iets waar ons ukkie haar hele leven aan vast zit.. Dus dat vind ik ook zeker iets om mee bezig te houden.. Vandaar dat ik jullie mening ook vraag. Lastig lastig..
 
Wel een leuke naam hoor!
Heb altijd Qiara ook al stoer gevonden (ook uitspreken met 'w', dus kwiara).

Voor originele ideeën kun je voornamelijk.nl eens raadplegen onder 'originele namen', vond ik zelf erg leuk. Of zie: http://www.rockingnames.blogspot.nl/ misschien aanschaffen?
 
Leuk!Ben zelf ook heel erg van de aparte namen, Sophie's, Daan's en Emma's zijn er voldoende.(niet onaardige bedoeld)
Bij mijn oudste dochter in de klas zit een meisje die Kwifa heet.Je schrijft het alleen heeeeel apart, iets van Quiomfe..jaja...enfin, schijnt een Afrikaanse naam te zijn.Terwijl haar zusje dan Ariane heet, nou ja, ieder z'n eigen keus, mening en smaak.
Mijn dochter heet Lenthe, moet je ook van houden...
Succes met de keuze, gewoon doen!!!
 
Terug
Bovenaan