<p>Hoi iedereen,</p><p>Wij zijn momenteel 21 weken zwanger van ons 1e kindje of ja toch altijd raar om te zeggen, eigenlijk 2e zwangerschap want vorige keer bij 9 weken een miskraam gehad.</p><p>We zijn ontzettend blij dat alles tot nog toe goed verloopt en kunnen, met voor ons nu een prettiger gevoel, onze zoektocht naar een jongensnaam beginnen!</p><p>Wij wonen in Limburg en houden beide erg van oud Hollandse namen. In de omgeving zijn net de namen Ties en Tijn vergeven, deze stonden o.a. op ons lijstje! Dat vinden we ook leuk maar heeft iemand in de familie al. Nu hebben wij zelf een naam verzonnen of in ieder geval nog nooit van gehoord. Mijn vriend is er helemaal weg van maar ik twijfel of deze naam wel kan/of je dat kunt maken. Denkend later wellicht aan werk of, of dit ook passend is als hij gaat studeren in ik noem maar Amsterdam. De naam is Tijke/Thijke. Misschien zien jullie net als mijn vriend geen bezwaren maar ik zou graag jullie mening eens horen, ook omdat het een verklein naam is dus zullen ze het dan niet gaan afkorten naar thij.</p><p>Andere suggesties voor oud Hollandse jongensnamen in deze trend zijn altijd welkom natuurlijk!</p><p>Ik heb deze vraag laatst al een keer gesteld maar ik kon dit bericht echt nergens meer terug vinden dus excuses voor de herhaling en alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!</p><p>Groetjes ons!</p>