Meningen gevraagd...

Veel vrouwen gaan toch ook naar een cursus om vrouwen te leren kennen met straks een kindje in ongeveer dezelfde leeftijd. Hoeveel contacten ontsaan er niet juist door zo'n cursus. Een cursus in de buurt lijkt me dan een stuk aantrekkelijker.

Aan mij zou je dus geen klant hebben, maar er zijn wel meer vakanties waar ik geen trek in zou hebben, waar andere mensen juist dolenthousiast van worden.
Je zou het een keertje kunnen proberen, wie weet lukt het wel.

Miep

Ik ben zwanger van mijn eerste en volg wel zo'n cursus, maar dan in mijn eigen woonplaats.
Bij het voorstelrondje de eerste les hoorde je toch wel vaak dat het sociale contact een van de redenen is geweest dat ze voor een cursus hebben gekozen.
Je komt in contact met vrouwen die ook zwanger zijn en ongeveer net zo ver als jou zijn (en in jouw omgeving wonen)
Ik denk dat je maar een hele kleine doelgroep hebt; namelijk de stellen waarvan de man ook heel erg zin heeft/behoefte heeft aan een cursus.
Veel mannen vinden de ene partneravond waar ze mee naar toe moeten al meer dan genoeg.

Hallo,

Ik vind het een heel leuk idee, maar het zou inderdaad niet iets zijn waar ik heen zou gaan. Vakantie is voor mij echt lekker ontspannen niks doen en dan zit ik niet te wachten op nog 10 andere zwangere vrouwen met de bijbehorende klachten. Ook zou ik mijn vriend denk ik niet meekrijgen, want die vind 1 keer mee naar yoga al erg genoeg.

groetjes Danique
22w2d

Leuk idee, maar ook ik zou er niet naar toe gaan. En mijn vriend al helemaal niet.
Zowiezo ben ik niet zo voor al die cursussen. Heb nu recent een avond ontdekt waarin je veel uitleg en info meekrijgt en dat vind ik eigenlijk al zat.
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe het programma er uit ziet. Zo'n weekend alleen maar vullen met zwangerschapsdingen lijkt me niets, maar als je het goed doseert (er voldoende vrije tijd is en tijd voor zijn tweeën) heeft het wellicht wel een kans van slagen.
En wat let je om het te proberen. Je geeft nu al begeleiding dus daarin hoef je je niet meer super te verdiepen lijkt me. Het zijn meer de organisatorische dingen. En als je daar een beetje handig in bent dan moet het kunnen. Een try-out weekend zou ik zeker doen.
Heel veel succes.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan